BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare Heatermeters, Ronde 4?

Stickertje van je (eenmans-)team erop kan toch? Wordt het toch nog een beetje DIY  :p
 
Hoi,

Mocht iemand nog interesse hebben in een Heatermeter, ik wil de mijne verkopen.
Ik ben een absolute digibeet en heb en hou problemen om de Heatermeter samen te laten werken met het netwerk.
Hij is helemaal compleet met 4 probes, ventilator, zwarte behuizing en aansluiting voor een Kamado.

Apparaat is maar een paar keer gebruikt om te testen (vaak in overleg met de Meesterbouwer) maar ik geef het nu definitief op, ik heb er zelfs achteraf een extra antenne-zend-ding-versterker bij gekocht in de hoop dat de Heatermeter en "het netwerk" dit als Mediator zouden zien en wel met elkaar zouden willen werken....

Helaas ziet mijn apparatuur dat anders als ik....

Dus, zo goed als nieuw.
Interesse?
Laat maar horen!
ReneR
 
Ja ik Rene!
 
robbertbbb zei:
&^%#@%#& weer net laat..
ik sta graag op standby list mocht Sander72 hem toch niet willen.

Dat gaan we donderdag weten, maar ik verwacht dat hij donderdag van baasje gaat wisselen
 
Ik kom donderdag extra vroeg. Zou dat helpen?
 
Ik denk weet wel zeker dat ik ook interese heb! De reden voor mij om hier lid te worden was om kennis op te doen van een zelfbouw bbq controller. Aangezien ik nog een Raspberry Pi model B heb liggen die eigenlijk niets doet dacht ik eraan om e.e.a te gaan combineren met dit ding om zo te komen tot een zelfbouw controller. Maar de HM ziet er veel beter uit!

mag ik ook op de lijst voor een (kant en klaar gesoldeerde) HM 4.2.x met fan voor een BGE L?
 
Er is nog geen lijst, als het zover is dan komt er weer een mooi online inschrijfformuliertje.
 
Ook ik verheug me op het nieuwe inschrijf formulier:) heb ook nog een Rpi liggen, leuk om er weer creatief mee bezig te zijn!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan