BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 12

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Omdat we al bijna weer op de helft van het BBQ seizoen zijn beland start ik op veler verzoek weer een nieuwe ronde heatermeters. Ronde 12 alweer!

Het wordt weer V5.0 net als de vorige keren.

Er is geen vraag naar zelfbouw pakketjes dus die optie komt te vervallen en ik ga vanaf nu alleen nog complete heatermeters bouwen.

De HM V5.0 heeft als optie om een thermokoppel te gebruiken als pit probe en er zijn dus twee pit probe opties, met of zonder thermokoppel. De thermokoppel heeft als voordeel dat de maximale temperatuur hoger ligt (maximaal 500C) , de probes zijn wat robuster en eenvoudiger te verkrijgen.

Het was bij de eerste serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen. Dat is de reden dat ik geen speciaaltjes meer maak.

De prijzen zijn;

?124,-- voor de 4 thermistor uitvoering (4P)
?134,-- voor de thermokoppel versie (TC)
Deze prijzen zijn excl verzending, en je krijgt dan een compleet gebouwde HM V5.0 in een 3D geprint kastje een 12V voeding en een interne wifi adapter.

Optioneel zijn;
? Een set met 2 probes voor. ?29,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Of een set met 4 probes voor. ?58,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Een Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,--  Deze fan past zonder adapter op een WSM.
? Een adapter voor de montage van de blower op een Kamado. ?4,70 Deze zijn in verschillen de maten te krijgen.
? Een adapter voor de montage van de blower op een UDS. ?20,50.

De kastjes zijn te krijgen in de volgende kleuren; zwart, oranje, rood en blauw (alle kleuren behalve zwart zijn semi transparant).
Orange-1.jpg


5e_batch-4.jpg


HM11-1.jpg


HM11-3.jpg




Ik ga maximaal 12 Heatermeters bouwen. Inschrijven kan totdat de lijst vol is of tot en met donderdag 8 juni 2017.

De lijst is vol en er staan inmiddels ook 2 man op de reservelijst, ik ga de inschrijving sluiten.

Bestellen kan alleen hier. Tegen het einde van de inschrijfperiode stuur ik per PB een bevestiging met de totaalprijs en de betalingsgegevens.

Het is ook mogelijk om ProbeWraps, losse blowers, food probes en thermokoppels te bestellen, dit kan totdat de inschrijving stopt en alleen via een PB.
 
Aanmeldingen Complete HM;

Domp
jjbakker
Sjoshke
Dikky
Sjakie
japie26
Jaakke
Adsernl
nbolhuis
Adri_EU
Beerenlol
bubble2206

Reservelijst;

Hosenhym
Martijnvanhooff
 
Binnenkort een eigen winkel met dit huidige tempo (nog steeds blij met de heatermeter)  :D
 
ik zou graag op de lijst willen maar de google drive link doet het niet meer :-(

kan ik me zo aanmelden?
 
adsernl zei:
ik zou graag op de lijst willen maar de google drive link doet het niet meer :-(

kan ik me zo aanmelden?

Dat is raar want als ik de link test doet hij het wel.

Als je mij een PB stuurt met wat je wilt hebben (type HM, kleur, opties en email adres) dan zet ik je op de lijst.
 
Hari-Bo zei:
Binnenkort een eigen winkel met dit huidige tempo (nog steeds blij met de heatermeter)  :D

Dit kwam zo het beste uit ivm werk en vakantie. De volgende ronde verwacht ik pas in het najaar en dat wordt dan waarschijnlijk ook de laatste ronde van dit jaar, het moet natuurlijk nog wel leuk blijven ;)
 
Is toch gelukt via het formulier, blijkbaar via werk toch niet benaderbaar
 
Grrr.
Ik wil hem ook, maar moet toch weer ff wachten.
Iets anders voor de BGE besteld en dit mag er niet meer bij.
Volgende ronde dan maar.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

 
andrebon zei:
Grrr.
Ik wil hem ook, maar moet toch weer ff wachten.
Iets anders voor de BGE besteld en dit mag er niet meer bij.
Volgende ronde dan maar.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Iets anders voor de BGE besteld en dit mag er niet meer bij.  :-S
 
Ik wil ook graag op de lijst.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

 
Sorry, ik heb net ook een pb gestuurd. Ben nog niet zo handig hiermee. Mijn naam is Paul Beeren en BBQ al enige tijd. Ik houd van koken. Heb me een tijd geleden aangemeld op dit forum maar meer gelezen en geleerd dan dat ik zelf iets geschreven heb. Probeer nu steeds meer en uitdagender te bbqen.
Leer veel van het forum.
Begin nu ook Tapatalk door te krijgen dus kan ik ook mijn ervaringen op het forum zetten.
Heb overigens een Kamado.
Hopelijk bij deze goedgemaakt.
Paul Beeren

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

 
beerenlol zei:
Ik wil ook graag op de lijst.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (4) met Tapatalk

Paul,

Bestellen gaat via deze link :
 
De lijst begint al weer aardig vol te raken, de teller staat nu op 11! :D
 
bubble2206 zei:
ik heb ook besteld
eindelijk op tijd

Net op tijd  :D Je bent de 12e, iedereen die zich nu nog meldt komt op de reserve lijst.

In de loop van het weekend krijgen jullie allemaal een bericht van me met een overzicht van de bestelling en de betaalgegevens. Kijk dit aub even goed na want nu kunnen de fouten er nog eenvoudig uit gehaald  worden, later als alles besteld is wordt dit moeilijker ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan