Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ivo-tje zei:Phew, denk al, zometeen moeten we met 3 man bemiddelen.... dat kost nog meer bier.... =))
Ivo-tje zei:Dat zal dan de nieuwe tuin worden...
En omdat de eerste feestjes daar al gepland staan, gok ik dat het pas in september zou kunnen... misschien nog 1 zondag eind augustus vrij staan
Voordeel, daar staan dan naast die wga's ook de rest uit mijn signature gereed voor wat lekkers... en die koelkast vol bier en fris regel ik dan wel
Toeter zei:Hahaha die had ik al Ik ben er stiekem inderdaad al over uit, het wordt een Primo XL. Ik ga zaterdag hem in Hoofddorp bewonderen!
DanBras zei:Als er nog meer mensen willen komen, die moeten zich dan wel eerst ff in de discussie mengen
ReneR zei:DanBras zei:Als er nog meer mensen willen komen, die moeten zich dan wel eerst ff in de discussie mengen
Ik ga me NIET in deze discussie mengen, mag ik nu ook komen?
=))
Niets van aantrekken!Mosseltje zei:Ik zie nu pas wat mijn opmerking op de eerste bladzijde teweeg heeft gebracht. :blush:
Bidle zei:Ben zeker van de partij enkel wil ik wel van te voren weten waarop de sateetjes klaar zijn gemaakt.
Toeter zei:Bidle zei:Ben zeker van de partij enkel wil ik wel van te voren weten waarop de sateetjes klaar zijn gemaakt.
Mijn Primo uiteraard
DanBras zei:Bij een volgende meating eten we er wel een paar sateh-tjes over
noskos zei:Nou een lekker sateetje