Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DanBras zei:Dat lijkt me idd niet zo moeilijk te verzinnen en alles wat bv. hangt en lengte heeft wordt een stuk lastiger. Daar doet het bouwen van een constructie, zoals in het filmpje, niets aan af. Want dan kan je voor alles wel wat bouwen.
Toeter zei:Jongens heb nog wel even een vraagje, stel ik wil met mijn vriendin wat op de Q liggen. Hoe snel krijg ik de Q op temp? Met mijn Weber ben ik dan toch wel zo'n half uur bezig met brikettenstarter.
Toeter zei:Jongens heb nog wel even een vraagje, stel ik wil met mijn vriendin wat op de Q liggen. Hoe snel krijg ik de Q op temp? Met mijn Weber ben ik dan toch wel zo'n half uur bezig met brikettenstarter.
Haha ik las hem ook eerst zoCamiel zei:Toeter zei:Jongens heb nog wel even een vraagje, stel ik wil met mijn vriendin wat op de Q liggen. Hoe snel krijg ik de Q op temp? Met mijn Weber ben ik dan toch wel zo'n half uur bezig met brikettenstarter.
lees ik in de snelheid: "stel ik wil mijn vriendin op de Q leggen"......
zal wel iets mis zijn met mijn schedelpan.....
Je lijkt mij toch ervaren genoeg om zelf 'beperkingen' te verzinnen Dennis. En als je goed terug leest heb ik gezegd dingen die niet kunnen of op zijn minst minder makkelijk gaan. Ik snap dat de personen die een keramische BBQ hebben misschien hun aankoop willen verdedigen om iets te rechtvaardigen o.i.d., maar dat maakt een keramische niet automatisch 'beter' dan een Weber.noskos zei:En je had het over een aantal dingen, dus lengte hebben we gehad, wat is de rest dan? Dit is niet om lullig te doen, ik ben gewoon benieuwd, want ik ben nog geen beperkingen tegen gekomen.
noskos zei:Je CSG kun je ook in een kartonnen doos zetten, dan werkt het net zo goed. En die is dan weer superieur aan de WSM omdat je je dure aanschafkosten niet hoeft te rechtvaardigen
zeker een +1 waardig.Camiel zei:hulde voor DanBras en Noskos, goeie stevige discussie en toch elkaar in waarde laten. Zo moet dat dus m.i. op een forum!