BasBQ
Beef en Steak

Kamado lamp

Revers88

Pitmaster

Nu de donkere periode weer is aangebroken en ik straks (wanneer mijn smaak weer terug is) de bbq weer ga aansteken zou het handig zijn dat ik ook goed kan zien waarmee ik bezig ben.

heeft er iemand tips van lampen die ik op een makkelijke manier kan bevestigen aan mijn Maaterbuilt kamado en waardoor ik ook goed licht heb op mijn grilloppervlakte.

Alvast bedankt!

Daanton

Kooltjesharker
Hoi, ik heb de Hue buiten lampen in de tuin en zo‘n Spotlamp bij de BBQ. Als ik dan pizza maak kan ik hem in de kamodo richten.

Barbeknoei

Gemarineerd

Barbeknoei

Gemarineerd

Overigens ben ik van geen van allen fan. Ik zou net wat @Daanton zegt, een buitenspot gebruiken, maar deze dan monteren aan je overkapping of schutting.

Een hoofdlamp werkt natuurlijk ook.

MartinK

Tondelzoeker
Ze hebben mooie lampjes bij de AC tion.
Ik ben er zeer gelukkig mee.
En stukken goedkoper dan de bovenstaande.

JasperBoZ

Vuurmaker
4B5863FF-F39C-4EF7-8B4B-D704EED9E50D.jpg

Ik gebruik bovenstaande van de action, koste maar 2,50 ofzo. Je kan hem aan je handvat vastzetten met de klem of magneet. Zelf heb ik een metalen plaatje op een bovenbalk geschroefd waar ik hem op vastklik en dan in een hoek zet dat die mooi in de Kamado schijnt als die open staat. Werkt ideaal voor mij.

Juicy Lucy

Vuurmaker
Bekijk bijlage 31561
Ik gebruik bovenstaande van de action, koste maar 2,50 ofzo. Je kan hem aan je handvat vastzetten met de klem of magneet. Zelf heb ik een metalen plaatje op een bovenbalk geschroefd waar ik hem op vastklik en dan in een hoek zet dat die mooi in de Kamado schijnt als die open staat. Werkt ideaal voor mij.
Voor dat geld kun je er aan beide kanten van je handvat wel een vastklemmen voor daglicht op je rooster

Daanton

Kooltjesharker
Deze heb ik aan de schutting.

C737A6BF-8ECF-443D-87D9-94420045B383.jpeg

Daanton

Kooltjesharker
Hoi, dat is een Philips Hue Lily XL-tuinspot

Bovenaan Onderaan