Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn Grote Groene Vriend en ik zijn nu ruim 10 jaar samen... ik geniet er dagelijks van. Vaak smeulend en gloeiend, soms alleen als uitzicht, maar elke dag met veel plezier. Sinds die aankoop is de prijs alleen maar gestegen...
Geluk is te koop. Doe het nu.
Voor een hele grote doelgroep welis er een seizoen??
Vooral voor de Big Green Egg. Die wordt namelijk niet in de VS gemaakt, maar in Mexico. De stalen onderdelen (zoals het onderstel en scharnieren) komen wél uit de VS. Door de zogenaamde "tariffs" (importheffingen) betaal je dus twee keer: van Mexico naar de VS, en daarna van de VS naar Europa. Het zou me dan ook niet verbazen als er 20–25% bovenop de prijs van een BGE komt.Echte aanbiedingen zijn er niet voor de kamado zelf, vaak alleen accessoires.
Ik heb mijn BGE Large 2e hands gekocht bij BBQ Experience. Hij is 2e hands via de winkel en heb er dus volledige garantie op. Dat scheelde aardig in de prijs. Ik verwacht dat de prijzen enorm gaan stijgen met de acties van Trump aan de overkant van de grote plas. Ik zou NU een kamado kopen.