Ga je echt geen spijt van krijgen.
Dacht dat ze niet meer verkocht werden, maar dat is dus blijkbaar niet zo??
Dacht dat ze niet meer verkocht werden, maar dat is dus blijkbaar niet zo??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwege de kleur heb ik ook getwijfeld of ik wel een KJ zou nemen. Specs klopte helemaal met wat ik wilde, behalve de lelijke kleur. Uiteindelijk alsnog voor KJ gegaan, maar er was wel een twijfel.Vrienden hebben een KJ, maar dan die bekende rode. Niks mis mee maar wilde toch graag een zwarte Kamado hebben. P
Ze zijn gelukkig nog te krijgen als je goed zoekt! Ze worden echter niet meer geproduceerd wat ik heb begrepen. Nog te koop bij de KamadoJoe dealer in België. Deze kun je gewoon nog via Bol.com bestellen, verzending inbegrepen!Dacht dat ze niet meer verkocht werden, maar dat is dus blijkbaar niet zo??
Een BGE kopen en nauwelijks gebruiken zou bij mij ook tot echtscheiding leiden....
Nou hier niet hoor, ik zeg nl. ook niets over de Zalando en Omoda doosjes die hier door de postbezorger worden afgegeven, waarbij ik standaard aangeef dat vele kleintjes ook een grote maken...
Maar ze gebruikt ze wel?
IJzer smeden als het heet is!Mooi apparaat! Ik stond voor dezelfde keuze met dezelfde merken en heb ook dezelfde keuze als jij gemaakt, bijna jaar geleden. Geen seconde spijt van gehad en inmiddels flink uitgebreid met accessoires.
Ook de vrouw was hier een "obstakel" maar sinds ze proeft wat er allemaal afkomt en hoevaak ik her gebruik. Is ze zelf ook fervent voorstander, daarnaast was zij de eerste die zei: misschien is een tweede handiger.
Oh en overigens als je dit zeker wil weten. Even een rooktest doen. Komt er rook uit moet de deksel gesteld worden, komt er geen rook uit, sluit het afThanks! Laat ik het zo zitten en kan ik stoppen mezelf er druk over te maken!
Haha dat zeker. Meestal komen rond april /mei weer van die voorjaarsaanbiedingen :-DIJzer smeden als het heet is!