BasBQ
Beef en Steak

Kamado Joe Classic 1 bij Cookers & Grills

 

GilbertvH

Sprokkelaar
Berichten
45
Winkel ken ik niet, maar als je alles bij mekaar telt is het een normale prijs. Eigenlijk geen aanbieding. De kjc kost €999 en al die extra’s zit je als je los koopt ook aan €200.
 
Deze winkel zit bij mij in de buurt en zit er al een poosje. Het is zeker wel betrouwbaar. Verder kom ik er eigenlijk nooit. Ik heb een andere favoriete winkel in de regio.
 
Thanks voor de reacties. De KJ2 is echt wel boven mijn budget. Ik heb nu de KJ1 besteld met 10% korting bij BarbequeXXL in Coevorden. Toch leuk meegenomen. Direct de regenhoes, Half Moon grillplaat, Half Moon gietijzeren rooster en kolenmand erbij besteld. Hiermee zijn we weer klaar voor fijne sessies!
 
Thanks voor de reacties. De KJ2 is echt wel boven mijn budget. Ik heb nu de KJ1 besteld met 10% korting bij BarbequeXXL in Coevorden. Toch leuk meegenomen. Direct de regenhoes, Half Moon grillplaat, Half Moon gietijzeren rooster en kolenmand erbij besteld. Hiermee zijn we weer klaar voor fijne sessies!
Mooi man !! Veel plezier ermee !
 
Thanks voor de reacties. De KJ2 is echt wel boven mijn budget. Ik heb nu de KJ1 besteld met 10% korting bij BarbequeXXL in Coevorden. Toch leuk meegenomen. Direct de regenhoes, Half Moon grillplaat, Half Moon gietijzeren rooster en kolenmand erbij besteld. Hiermee zijn we weer klaar voor fijne sessies!
Veel plezier ermee. Laat die mooie gerechten maar komen.
 
2EE60E74-F528-437F-B19E-C67C6445A50E.jpeg

Deze rode hotshot is afgelopen dinsdag geleverd. Onwijs blij met mijn keuze! Gietijzer heeft zijn seasoning gehad en is er klaar voor. Nu nog bedenken wat de maiden run gaat worden…

Op de foto oud en nieuw in één shot gevangen. Die ouwe kogel heeft me 10 jaar lang veel BBQ plezier gegeven met Picanha’s, BCC en Spareribs
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Daar ga je zeker veel as mee op kunnen zuigen! Is dat zo’n zakloze?

Nee, zonder gein… mooie rooie Q erbij!!
 
Prachtig apparaat. Zeer veel plezier er mee :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan