BasBQ
Beef en Steak

Kamado Joe accessoires op Auplex kamado?

Okay nou ik heb al een gietijzeren rooster een vriend van mij zit in het RVS die maar even vragen of hij iets voor mij wil maken. Bedankt
 
Dan bof jij, ik hoop nog steeds dat er iemand is die het antwoord heeft, want het lijkt me  een geweldig systeem, als het past. ( ik heb soms overspannen koopklieren).
 
Welke maat hebben jullie nodig?
Ik heb een Joe classic met het devide systeem, kan het dus wel even opmeten voor jullie.
het is in ieder geval een mooi en handig systeem.
 
steady eddy zei:
Welke maat hebben jullie nodig?
Ik heb een Joe classic met het devide systeem, kan het dus wel even opmeten voor jullie.
het is in ieder geval een mooi en handig systeem.

Ha, kijk! Ik heb de boel gemeten. Diameter van mijn vuurkorf aan de binnenkant is 40 cm. Vuurkorf zelf 3. Diameter buitenkant is 46 cm.
En bij wie heb jij het systeem gekocht? Internet of dealer Almere?
 
Je kunt er eentje bestellen Dominique, maten van de Joe classic komen exact overeen met die van de BGE Large. Ik heb de complete kamado inclusief het devide systeem gekocht bij gaswinkel.nl. was ?50,00 goedkoper dan de dealer in Almere. Vermoed wel dat je naar Almere moet voor het losse devide systeem.
 
Super dat je de moeite genomen hebt, ik zal maar weer eens contact opnemen! Echt top!
 
Zijn er al mensen die dit systeem in een BGE Large gebruiken?
 
Dominique zei:
Super dat je de moeite genomen hebt, ik zal maar weer eens contact opnemen! Echt top!
En heb je het systeem inmiddels in je bezit? Zo ja past het goed en wat waren de kosten om het helemaal compleet te bestellen want zoals ik het op de site zie dan word alleen het onderste deel verkocht en moet je de halve stenen en halve grillroosters die ik niet op de site zie staan er nog bij kopen.
 
Ik weet dat Auplex zelf ook een Divide & Conquersysteem heeft gemaakt, zelfs dezelfde naam. Niets te dol voor die Chinezen.

Het probleem daarvan is alleen de beschikbaarheid, die is nog nergens hier in NL te koop. De inkoop bij Auplex zelf is erg goedkoop, alleen het verzenden is 2x de aanschafprijs helaas... Wat mij betreft even wachten tot een van de bekendere Auplex-distributeurs deze in het assortiment gaan opnemen.
 
Klaske68 zei:
Dominique zei:
Super dat je de moeite genomen hebt, ik zal maar weer eens contact opnemen! Echt top!
En heb je het systeem inmiddels in je bezit? Zo ja past het goed en wat waren de kosten om het helemaal compleet te bestellen want zoals ik het op de site zie dan word alleen het onderste deel verkocht en moet je de halve stenen en halve grillroosters die ik niet op de site zie staan er nog bij kopen.
Nee, helaas heb ik hem nog niet. Ik heb wel ooit contact gehad met verkoper, maar daar is weinig ( lees niets) uitgekomen.
 
Haha dat schiet op ook ik heb er net contact mee gehad. De halve stenen en het onderste rek waren wel leverbaar maar de halve grill roosters stonden in bestelling en hoe duur en hoelang dit ging duren dat wisten ze niet!
 
Klaske68 zei:
Haha dat schiet op ook ik heb er net contact mee gehad. De halve stenen en het onderste rek waren wel leverbaar maar de halve grill roosters stonden in bestelling en hoe duur en hoelang dit ging duren dat wisten ze niet!

Dat was in november 2014 dus ook al..... En ik kreeg ook niet het idee dat meneer er erg mee aan de gang ging. Terwijl ik hem toch op de grote groep BGE gebruikers heb gewezen als eventuele extra afzetmarkt.
 
Okay nou daar worden wij dan niet echt vrolijk van....?weet er hier misschien nog iemand die dat spul in NL op de markt uitbrengt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan