BasBQ
Beef en Steak

Kamado / buitenkeuken met beton cire blad

Er hangt precies geen dampkap in, want ik zie dat je een enkelwandige PVC pijp hebt. Die gaat in de winter condenseren en gaan er dus wat drupjes vallen. kan geen kwaad, maar met dampkap zou na verloop van tijd de motor het begeven.

Leuke crib heb je.
Thanks, ik ga het in de gaten houden. Ik had daar niet aan gedacht 👍
 
Zeker, dit zijn hardhouten latten die met een nietpistool tegen de muur van mijn oude garage zijn vastgemaakt. Vrij arbeidsintensief werkje, maar ook wel leuk om te doen.

Ik zoek iets voor een achterwand bij mezelf, vraag die nu speelt ... hoe komen we aan hardhouten latten :unsure:

Dit jaar staat mijn buitenkeuken op "niet uitstellen, maar afstrepen" Beetje te veel projecten om het huis nu :)
 
Ik zoek iets voor een achterwand bij mezelf, vraag die nu speelt ... hoe komen we aan hardhouten latten :unsure:

Dit jaar staat mijn buitenkeuken op "niet uitstellen, maar afstrepen" Beetje te veel projecten om het huis nu :)
Ik heb iets soortgelijks gedaan met een triple rhombus profiel. Wellicht is dat een optie? Op de foto kun je het een beetje zien, aan de rechterkant
IMG_20210301_172907599.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Tim1
Goedendag, ik heb geen idee of u dit nu te zien krijg dat ik dit bericht, maar wat een gave buitenkeuken! Kun je me meer vertellen hoe je dat met dat blad hebt gedaan?! En is het een soort beton ofzo? Kan je dat schoonmaken? Of je kan er niet je vlees op neerleggen?

Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan