BasBQ
Beef en Steak

Kalfspicanha

 
 

Eefje

Kooltjesharker
Berichten
110
Tijd om de vriezer eens leeg te maken, altijd een goede reden voor een mooi stuk vlees..... vandaag een kalfspicanha

.
2fc9937d7dc24f9418624bcbc5fadb58.jpg


Bereid op de elcheapo op de revearse sear methode, ook eens uitproberen.

08dcc18d9689064861a068356014f4ba.jpg


Van thuis wel m'n seargrate mee genomen. Bij 46 graden ff af fakkelen al was dat niet zo'n spektakel er zat namelijk bijna geen vetkap aan helaas.

992d4076691eb1d5ba054244fb466fcd.jpg


Lekkere zoete aardappels erbij als het vlees ff mag rusten.

ce3ac164448bece6aa2d2d9d4f1e1724.jpg


Na 15 min rusten tijd om aan te snijden.

8d604da011b38602f1fd536f74de95b7.jpg


Erg lekker stuk vlees!
 
Ziet er lekker uit!
 
Lekker hoor!
 
Jaakke zei:
Ziet er lekker uit!

Hoe lang en hoe warm doe je die aardappels?
Super makkelijk. Schillen, dunne plakken van snijden, insmeren met olijfolie peper, zout en bv tijm. Heeft maar kort nodig ongeveer 5 om 5 minuten, hangt beetje van warmte bbq en dikte vd plakken af. Ideaal als je vlees dus na de bbq nog even ingepakt moet rusten. Probeer maar!
 
Eefje zei:
Jaakke zei:
Ziet er lekker uit!

Hoe lang en hoe warm doe je die aardappels?
Super makkelijk. Schillen, dunne plakken van snijden, insmeren met olijfolie peper, zout en bv tijm. Heeft maar kort nodig ongeveer 5 om 5 minuten, hangt beetje van warmte bbq en dikte vd plakken af. Ideaal als je vlees dus na de bbq nog even ingepakt moet rusten. Probeer maar!

Leuk, gaan we zeker doen!
 
Ziet er erg lekker uit hoor. Die zoete aardappel plakken ga ik ook maar eens proberen.
 
mooie en smakelijke maaltijd hoor
 
Ziet er top uit!
 
Super makkelijk. Schillen, dunne plakken van snijden, insmeren met olijfolie peper, zout en bv tijm. Heeft maar kort nodig ongeveer 5 om 5 minuten, hangt beetje van warmte bbq en dikte vd plakken af. Ideaal als je vlees dus na de bbq nog even ingepakt moet rusten. Probeer maar!
[/quote]
Als ik kijk naar de ingredi?nten voor "zoete" aardappel kan ik dat niet helemaal rijmen. :-O :-O :-O
 
Terug
Bovenaan Onderaan