Prima recensie's (van beide) neutraal en eerlijk.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs dit haal je er niet echt uit!Holkers zei:...... maar verder niets anders brengen dan een grill restaurant.......
We zijn niet meer terug geweest sinds die ene keer en ik weet dus niet of er iets veranderd is. Maar de mindset waar je het over hebt is duidelijk gemaakt in de beide recensies; Julius beweegt zich in het BBQ-circuit, heeft een boek over BBQ uitgebracht en opent daarnaast een restaurant waarbij dit als BBQ en Grill restaurtant gepromoot werd. Dat schept dus verwachtingen en die zijn toen niet waar gemaakt en dit staat volledig los van het feit of het eten wel of niet goed is. Zoals je kan lezen hebben we ook beide aangegeven dat het een goed restaurant is.pip zei:Lange tijd geen reactie hier zie ik, maar ik wil nog graag toevoegen dat het maar net de mindset is waarmee je naar het restaurant gaat. Volgens mij is helemaal niet geprobeerd een 100% bbq restaurant (naar Amerikaans model zeg maar) op te zetten, maar gewoon een goed restaurant waar de grill voor veel gerechten wordt gebruikt en men niet vies is van klassieke bbq elementen zoals bbq saus, pulled pork, etc. Ik vond het in elk geval fantastisch en het was een mooie samenkomst van "goed uit eten" en barbecue.
DanBras zei:We zijn niet meer terug geweest sinds die ene keer en ik weet dus niet of er iets veranderd is. Maar de mindset waar je het over hebt is duidelijk gemaakt in de beide recensies; Julius beweegt zich in het BBQ-circuit, heeft een boek over BBQ uitgebracht en opent daarnaast een restaurant waarbij dit als BBQ en Grill restaurtant gepromoot werd. Dat schept dus verwachtingen en die zijn toen niet waar gemaakt en dit staat volledig los van het feit of het eten wel of niet goed is. Zoals je kan lezen hebben we ook beide aangegeven dat het een goed restaurant is.
Eindelijk een OTP zei:In Roosendaal zit het BBQ restaurant van Jeremy Vermolen, Beer and Steak.
Dit doet best was low en slow bereidingen (zie bv: http://www.beernsteak.nl/MENU_PORK.html )
Op de kaart staat dan ook: Op = Op.
Zelf nog geen ervaringen opgedaan daar.