Na een zeer lang vorstverlet weer verder aan de slag gegaan met mijn BBQ hoekje. De druppel was ons bezoek aan de Beer Fries en BBQ wedstrijd in Hasselt.... ik had er weer zin an zeg maar.
Dus, na het afvullen en aan trillen afgelopen herfst. Nu verder gegaan met uitgraven van de vorst rand en het aanbrengen van de bekisting van de vloer.
Als we dan toch bezig zijn ook gelijk wat electra, water aan- en afvoer aanleggen.
Uiteraard weer te lang gewacht met het gieten van het beton. Het zand onder de bekisting was behoorlijk ingestort waardoor ik weer opnieuw kon beginnen. Dus afgegraven op niveau en bredere planken erin. Daarna plastic en gaas er in.
De dag erna werd 12m3 uitdaging geleverd
Geen pomp geregeld.... domme bezuiniging achteraf gezien. Met twee man en een wagen die niet overal lekker bij kon was het harken tot op het tandvlees so to speak.
Maar uiteindelijk zat het er redelijk strak in, niet slecht voor twee leken, echter wel het een ander nog uitvlakken met cement voor het tegelen.
Next step. De blokken voor de binnenmuur zijn besteld, dus kunnen we snel de hoogte in.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk