Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Garantie was tot aan de deur...(2de hands)Heb je misschien een foto?
Er zit wel een haarscheur binnen in te zienBeetje moeilijk te zien of je keramiek gescheurd is of alleen de glazuur. In het laatste geval zou ik me niet zo'n zorgen maken. In het eerste geval zoals @Frits al aangeeft voorkom dat er water in komt want en zeker niet onbelangrijk probeer het ding vorst vrij neer te zetten. Denk dat vorst + vocht ervoor kan zorgen dat het veel erger wordt.
Tis een Kamado JoeBij Big green egg zit hoe garantie op.
Die zou niet moeten scheuren...puntTis een Kamado Joe
Normaal ook wel garantie vermoed ik. Maar is thans toch een slijtage deel?
Zo een firebox, is dat keramiek? Dacht dat dit ander materiaal was.Die zou niet moeten scheuren...punt
Keramiek heeft een levenslange garantie en dat geld dus ook voor de firebox. Nu kan het ook bij de gekende merken wel eens gebeuren natuurlijk, maar gewoon garantie claimen en niet repareren. Je zou kunnen overwegen om deze blijven te gebruiken, en dan de andere als reserve houden.
Wel keramiek verwacht ik, maar dan niet geglazuurdZo een firebox, is dat keramiek? Dacht dat dit ander materiaal was.
Mailtje is naar dealer en verwacht morgen wel antwoord. Op zich gaat dat geen probleem zijn. Mss wel ff wachten omdat stocks achter zijn.
Een groene kamado joeTis een Kamado Joe
Normaal ook wel garantie vermoed ik. Maar is thans toch een slijtage deel?
Denk dat je met heel veel aandacht het artikel nog eens moet door scrollen en vooral naar de nicknames kijken bij de verschillende foto'sEen groene kamado joe![]()
Op andere plaatsen krijg je meteen altijd direct commentaar dat je een nieuw draadje begint. Maar zag daar het nut ook niet van in om hier speciaal een draadje voor te beginnen.Dat is een beetje get lastige als mensen een draadje in een draadje beginnen. Dan is een vergissing vlug gemaakt.
Daar kan altijd voor gezorgd worden dat het 2 stukken zijn, maar het een KJ. Wel nog geen antwoord gehad van de dealer, maar mss maandag zijn rustdagje.big green egg heeft zijn garantievoorwaarden aangepast.
Een barst is momenteel geen garantie, vanaf dat het in 2 stukken is is het wel garantie.
Ze hebben dit aangepast omdat teveel mensen voor de minste barst een nieuw stuk aanvroegen terwijl dit eigenlijk voor het goed functioneren niet nodig was