Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
avr zei:BBQ een lekkere sigaar op z?n tijd en een lekker drankje! Als ik het zo lees hoef ik me niet druk te maken over de pensioen leeftijd.![]()
Juulvh zei:en Tequila![]()
Ewald zei:Onze verre voorouders kookten al op houtvuur, sliepen in grotten verwarmd door houtvuur.................we zijn er nog steeds.
Jet zei:Juulvh zei:en Tequila![]()
=))
Het is toch om depri van te worden al dat gezeik wat wel en niet gezond voor je is X(
Nou moet ik van mijn internist een koolhydraatarm dieet gaan volgen en ben mezelf daarin gaan verdiepen, mijn god wat een tegenspraak en gelul kom je op dat internet tegen, je verliest gewoon spontaan je eetlust..........want niets is goed. Over ieder voedingsmiddel is er wel een discussie, zuivel, fruit, vis, vlees, zout, suiker, olie/vet, brood, koffie/thee/frisdrank om gek van te worden.....................even snel samengevat, als we maar avocado's, zoete aardappel, bonen en noten eten, oh en water drinken dan zijn we goed bezig| >
![]()
Ga nu eerst maar eens verzinnen wat er vanavond op de Q gaat en strakkies wat te roken en drinken (denk gin&tonic) halen, proost en geniet van het leven![]()
Hans zei:
b.asv zei:Hans zei:
Misschien bedoelt die het vlechten van bacon?
of TElevisieHans zei:Kijk, dat bedoelen we nou.
't is altijd weer het zelfde verhaal, overal waar te voor staat is niet goed voor je, behalve TEVREDEN.
Oeps, ik realiseer me plots dat ik dat al eens gezegd heb (geloof ik)![]()