BasBQ
Beef en Steak

Interesse peiling gietijzeren WGA rooster (gesloten)

je bent geweldig  ;)
 
Mischien zijn ze nog voor het weekend binnen,kunnen ze mee naar Hoofddorp.
 
Vertraging in de levering, wegens beschadigd pakket :(

Ik vond het toch wel een beetje lang duren, eerdat de roosters nu eindelijk een afgeleverd worden, en daarom heb ik contact opgezocht met de leverancier.
Hij liet mij weten, dat het pakket al de 25e juni om 14:24 was aangeboden  ??? (ik was deze dag thuis, maar heb niets gezien of gehoord !).
(geen briefje in de bus, of bij de buren afgegeven !)
Vervolgens contact opgenomen met de bezorger, echter had ik geen pakketnummer ontvangen van de verzender.

Weer contact opgenomen, en vandaag eindelijk het pakketnummer gekregen, en meteen de pakketdienst gebeld.
Deze vertelde mij, dat het pakket terug is gestuurd naar Duitsland, omdat het beschadigd was onderweg naar mij. (daarom heb ik dus niets gezien de 25e)

Ik heb een mail gestuurd naar de leverancier, hoe ze dit nu op gaan pakken, dus zit er nog ff niets anders op dan wat langer wachten (en het duurde al zo lang  :( )

Jullie horen weer van mij, als e.e.a. meer duidelijk is.

Excusus voor het ongemak.

Grtn
Mac
 
Heren

Het is bijna niet te geloven, maar nadat het pakket met de roosters voor de 2e x, is teruggestuurd naar de afzender in Duitsland, wegens een beschadigd pakket, heb ik vandaag eindelijk de roosters mogen ontvangen. (en ze zijn nog heel  ???)

Voor de personen de hebben gevraagd het te laten verzenden, staat het klaar om opgehaald te worden door TNT Post (gepland voor morgen 17-7)
dan kunnen jullie het pakket (volgens TNT) de 18e aan de deur verwachten.

Ik heb mijn best gedaan om alles goed te verpakken (lijkt wel een suprise voor Sinterklaas, en nee er zit geen stroop in  :D )(ben ik tevens van wat oud papier af  :) )
Ik hoor graag van jullie als jullie de roosters in goede orde hebben mogen ontvangen.

Voor de afhalers onder jullie (Leo, Jeroen, en Henny)
Jullie ontvangen morgenavond een PB met mijn contact gegevens om een afspraak te maken wanneer, en waar af te halen.

@Henny, ik heb beloofd de roosters voor jou aan te passen, duurt dus ietsje langer.
Ook jij krijgt een PB wanneer ik de roosters gereed heb om af te halen.

@Mike, en Rowin
Jullie ontvangen morgen een PB van mij, met de gegevens van mijn collega uit Beverwijk.
Hopelijk kan ik ze morgen reeds met hem meegeven.

Zijn er nog vragen, of ben ik iets vergeten, dan hoor ik graag van jullie.

Grtn

Mac
 
Dank je wel Mac, ik zie je pm wel tegemoet, keurig geregeld

 
Goedemorgen,

Afgelopen nacht een nachtdienst gehad.
Lekker slapen totdat een of andere &$%^&* aan de deurbel loopt te klingelen!
even door het slaapkamerraam kijken wie z'n verstand verloren was maar het was de postbode met een pakje.
Oh dat zal wel voor de buren zijn dacht ik..., maar nee mijn naam stond erop!?
Ik had toch niks besteld?

En zelfs aan de vorm of het gewicht kon ik niks opmaken.
Snel een mesje gepakt om te kijken wat er dan inzat, een boek?
Wat bleek...., het waren een setje gietijzeren roosters voor mijn WGA die ik vroeger wel eens besteld had!

Mac, toch nog alles goedgekozen dus!  :)
Bedankt.
 
het is hier ook gearriveerd...

dus dat wordt even klussen (laat ik doen...ga toch even een weekje het ziekenhuis in)  ....en daarna direct searen en uitproberen :)
 
Postbode heeft de roosters in zuidlimburg ook afgeleverd,
Marcel bedankt ze waren goed ingepakt ;D
 
Mac, de postduif is ook hier langs geweest, Super. Bedankt.
 
Goed om te horen, dat alles heel is aangekomen (alleen Douwe nog niet bevestigd)

@Stille-Willem
Dat is nog eens een leuke verassing h?  :)

@Kees Duym
dus dat wordt even klussen
Je bedoeld het uitpakken  :D :D
Sterkte de komende dagen in het ziekenhuis.

@Frits
Die postduif ligt bij jou waarschijnlijk al op je nieuwe rooster, aangezien Douwe nog niet heeft bevestigd (die was na jou aan de beurt  :D )

Hier ook al ff aan het slijpen geweest, met een Dremel, tussen de buien door. (past net niet, Potv#!d*#e !!!  :( ).
Bij mij loopt het midden van de WGA iets naar binnen (bij jullie ook ?)

Heel veel plezier er mee, en dat er maar mooie grillmarks mee gemaakt mogen worden.

Mac
 
Bij mij loopt het midden van de WGA iets naar binnen (bij jullie ook ?)

Nee, loopt gewoon recht volgens mij, maar ik heb het originele rooster als maat aangehouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan