Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mac zei:@ Leo
Dat is idd een verstandig plan.
Mede BBQ genoten.
Aangezien ik dit weekend moet werken, wil ik dit draadje open houden tot maandag 12:00 uur.
Als er dan geen nieuwe aanmeldingen zijn, dan ontvangen jullie van mij een PM, met mijn gegevens, en het over te maken bedrag.
Als ik het volledige bedrag binnen heb (incl verzend kosten, mits van toepassing), dan ga ik de bestelling plaatsen.
Willen jullie alvast nadenken wat jullie willen kwa verzenden/ afhalen.
@ Frits, en Mike v R
Ik heb collega's wonen in Beunigen, en Beverwijk, als zijn mee willen werken, kan ik misschien organiseren, dat het daar af te halen is (onder voorbehoud natuurlijk)
@Noskos, en Leo
Noskos heeft Kees Duym opgegeven (woont deze bij jou in de omgeving?), er van uitgaande dat jij, en Leo elkaar regelmatig zien, is het misschien een optie om dan de 2 setjes te combineren. ?
Voor wat het voorstel van Willyowinki betreft, om de roosters aan te passen.
Willen jullie, en Willy daar nog iets mee ?
Ik heb ook een collega in Haarlem wonen (Niet al te ver van Willy denk ik, en hiervoor geld hetzelfde verhaal als boven), maar dan moet Willy het weer bij jullie zien te krijgen !
Van tbob, Rowin en Stille/Willem, kan ik geen woonplaats vinden op de ledenkaart.
Mochten er nog vragen/ opmerkingen zijn, dan hoor ik het wel.
Grtn
Mac
noskos zei:Kees woont in Raalte, bij Zwolle.
Alleen distributie ?, of wil jij ook een setje ?Ik geef mij hierbij op als distributiepunt Bussum.