BasBQ
Beef en Steak

Instap BBQ

Mijn advies is zoals eerder al is gezegd om gewoon voor de 57 te gaan.

Een jaar later heb ik een OTP 57, WSM 57 en UDS... Dus bezint eer ge begint :>  Forumlid zijn is verslavend :)

 
mikekiwi zei:
Ok, ok, you got me. Nu vrouwlief nog zien te overtuigen  B-)

Gewoon kopen al die keren dat je vrouw kleding, schoenen en make-up heeft gekocht had je al 10 van die dingen staan ;)
 
Imperial Guard zei:
mikekiwi zei:
Ok, ok, you got me. Nu vrouwlief nog zien te overtuigen  B-)

Gewoon kopen al die keren dat je vrouw kleding, schoenen en make-up heeft gekocht had je al 10 van die dingen staan ;)
Nou, dat valt in mijn geval reuze mee. Met mijn foto- en hifihobby loop ik niet echt achter qua uitgaves zeg maar..... (en ik heb een vrouw die zich prima inhoudt qua uitgaves, mag ik niet over klagen...)
 
Ik ben ook van het hifi en het daarbij horende vinyl. Fotograferen heb ik een beetje laten verslonzen door het barbecuen............
 
Gewoon marktplaats in de gaten houden. Ik heb laatste een nieuwe mastertouch kunnen kopen voor 175 incl. Verzenden.

Staat nog veel meer op marktplaats hoor, ook goedkoper.
 
Wailer zei:
Gewoon marktplaats in de gaten houden. Ik heb laatste een nieuwe mastertouch kunnen kopen voor 175 incl. Verzenden.

Staat nog veel meer op marktplaats hoor, ook goedkoper.
Heb ik ook al wel gedaan, maar omdat het een cadeau is voor mezelf van mijn vrouw, is het qua gevoel toch fijner om een nieuwe te krijgen cq. cadeau te geven...

Lowietje72 zei:
Ik ben ook van het hifi en het daarbij horende vinyl. Fotograferen heb ik een beetje laten verslonzen door het barbecuen............
Ha, wie weet, ik ga mijn best doen om tijdens het barbecuen te fotograferen (en dan goed opletten waar je je camera neerlegt). Hier ook vinyl overigens en op zolder een eigen minibios met beamer, surround e.d., maar dat even terzijde, off topic, etc...
 
Ik sluit me aan bij het advies voor de 57 te gaan. Ook ik ben ooit begonnen met een 47. Helemaal niks mis mee maar als je wat meer wilt experimenteren en vooral met grotere stukken low and slow komt hij net iets te kort.
 
Voor de 57cm gaan! Sinds kort in het bezit van een Master Touch GBS en wat een ruimte!
Afgelopen zaterdag een 3,5kg Boston Butt op bereid en ik had genoeg ruimte over om er +- 20 MOINKS erbij te doen :)
 
Bigger is better! 47 is op zich prima, maar de 57 is flexibeler wat betreft direct/indirect warmte voor je vlees en er zijn veel meer accessoires van Weber (gbs-serie) die weer erg leuk zijn voor bv je verjaardag.... Zo heb  ik het thuis verkocht en het lukte
 
Zojuist de bestelling gedaan via de rentepuntenwinkel, het is de Weber Original Kettle Premium 57 cm geworden. Ik hoop dat ik er veel plezier mee ga hebben, maar dat komt wel goed denk ik zo...

Dank voor de tips, meningen, etc...
 
Gefeliciteerd daar ga je veel plezier mee hebben! En natuurlijk gauw foto's met ons delen!
 
Gaaf. Ga je veel plezier aan hebben. Lekker veel gebruiken :)
 
Proficiat!
 
Gefeliciteerd, daar ga je geen spijt van krijgen!
 
Gratz!
 
Terug
Bovenaan Onderaan