Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mikekiwi zei:Ok, ok, you got me. Nu vrouwlief nog zien te overtuigen B-)
Nou, dat valt in mijn geval reuze mee. Met mijn foto- en hifihobby loop ik niet echt achter qua uitgaves zeg maar..... (en ik heb een vrouw die zich prima inhoudt qua uitgaves, mag ik niet over klagen...)Imperial Guard zei:mikekiwi zei:Ok, ok, you got me. Nu vrouwlief nog zien te overtuigen B-)
Gewoon kopen al die keren dat je vrouw kleding, schoenen en make-up heeft gekocht had je al 10 van die dingen staan
Heb ik ook al wel gedaan, maar omdat het een cadeau is voor mezelf van mijn vrouw, is het qua gevoel toch fijner om een nieuwe te krijgen cq. cadeau te geven...Wailer zei:Gewoon marktplaats in de gaten houden. Ik heb laatste een nieuwe mastertouch kunnen kopen voor 175 incl. Verzenden.
Staat nog veel meer op marktplaats hoor, ook goedkoper.
Ha, wie weet, ik ga mijn best doen om tijdens het barbecuen te fotograferen (en dan goed opletten waar je je camera neerlegt). Hier ook vinyl overigens en op zolder een eigen minibios met beamer, surround e.d., maar dat even terzijde, off topic, etc...Lowietje72 zei:Ik ben ook van het hifi en het daarbij horende vinyl. Fotograferen heb ik een beetje laten verslonzen door het barbecuen............