Beef en Steak

Inkbird INT-14-BW temperatuur meten?

Samplex

Vuurmaker
Ik heb de inkbird INT-14-BW gekregen alleen bij mijn oude inkbird had ik metalen klippen om de metalen temperatuur pennen in vast te maken aan de rooster om te temperatuur in de Kamado te meten. Deze zit niet de INT-14-BW. Heeft iemand deze set ook en heeft een oplossing?

Heb de clip los besteld bij vlgs mij Amazon.
Tot die tijd kan je hem ook door een aardappel prikken.

De pennen van de int-14-bw zijn niet geschikt/ bedoeld om op het rooster te monteren. De sensoren in de punt kunnen geen hoge temperaturen aan. Geloof niet boven de 100C. Je zult die altijd moeten beschermen door ze in productie te steken.

Dat is jammer, dan moet ik weer mijn oude daarvoor gebruiken, had gehoopt van de kabels af te zijn.
Zie bij het model staan:

Wide Temperature Range: Internal: 14~212°F / -10~100°C; Ambient: 32~572°F / O~300°C. Voor de omgeving is het 300 graden dus zou moeten kunnen.

Mijn fout verkeerde Inkbird op het netvlies.
Deze variant meet toch zowel IN het product EN de omgeving? Dus dan gewoon in het product.

De nauwkeurigheid van de omgevingstemperatuur is discussie over in een ander draadje maar daar kom je wel uit.

De omgevingstemperatuur kan inderdaad tot 300C hebben. Maar die zit vast aan de interne sensoren welke max 100C kunnen hebben. Dus als die sensoren beschermd zijn door je vlees steeks het deel met de omgevingssensoren uit en kan tot 300C hebben

Terug
Bovenaan Onderaan