BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T probleem?

 

Nelix

Tondelzoeker
Berichten
19
Ik heb met de Amazon Prime days een mooie deal gehad op de Inkbird IBBQ-4T.
Nu heb ik geen andere producten gehad van Inkbird, en de installatie is allemaal prima gelukt, maar er valt me wel wat op.

Als je de base-unit een beetje schud, lijkt het of het binnenwerk (printplaat/accu) los zit? Het is niet enorm en het is zeker niet zo dat alles rammelt, maar het zit niet 100% vast. Ik twijfel nu een beetje om het terug te sturen naar Amazon, maar het zou maar zomaar kunnen dat alle IBBQ-4T's het zelfde hebben en er niks aan de hand mee is.

Ik zou morgen namelijk als het ff kan de thermometer even gebruiken voor een mooie low en slow sessie met pulled pork, voor tijdens de wedstrijd.

Zijn er mensen met vergelijkbare ervaringen?
 
Heb er ook net 1 aangeschaft maar ik heb het niet horen rammelen maar heb ook een gehoorapparaat 😀
had wel problemen om de WiFi verbinding te maken 😩
 
En voel je niks tikken als je de base een beetje schud?
WIFI is alleen via 2.4ghz, het makkelijkste is om tijdelijk even je 5ghz band uit te zetten bij de 1e keer verbinden.
 
En voel je niks tikken als je de base een beetje schud?
WIFI is alleen via 2.4ghz, het makkelijkste is om tijdelijk even je 5ghz band uit te zetten bij de 1e keer verbinden.
Heb gehoorapparaat ingedaan 😀 en geschud maar verder niks gevoeld of gehoord.

het probleem met WiFi was dat ik een ziggomodem heb waar een deco m5 aangesloten is nu kun je bij deco de 5ghz uitzetten maar het lukt niet geen verbinding te maken
dat nu via ziggomodem de 2,4 ghz aangezet en daar de inkbird op aangesloten dat werkt nu
maar ik wil hem op de deco hebben
 
Heb gehoorapparaat ingedaan 😀 en geschud maar verder niks gevoeld of gehoord.

het probleem met WiFi was dat ik een ziggomodem heb waar een deco m5 aangesloten is nu kun je bij deco de 5ghz uitzetten maar het lukt niet geen verbinding te maken
dat nu via ziggomodem de 2,4 ghz aangezet en daar de inkbird op aangesloten dat werkt nu
maar ik wil hem op de deco hebben
Ik zelf heb de Deco M9 en heb geen problemen met de Inkbird IBT-x6.
Deze zend in de 2 banden. Geen idee of het andere type deco het probleem is, of het andere type inkbird.
 
Ik zelf heb de Deco M9 en heb geen problemen met de Inkbird IBT-x6.
Deze zend in de 2 banden. Geen idee of het andere type deco het probleem is, of het andere type inkbird.
Ik kon geen verbinding krijgen ik heb deco m5 en inkbird ibbq-4bw maar wie weet lukt het nog een keer
kan er niet elke keer mee aan de gang anders heeft wederhelft geen WiFi 😬
 
Ik kon geen verbinding krijgen ik heb deco m5 en inkbird ibbq-4bw maar wie weet lukt het nog een keer
kan er niet elke keer mee aan de gang anders heeft wederhelft geen WiFi 😬
Ik heb zelf ook de opstelling Ziggo+deco M5+inkbird. Had ook veel problemen met de connectie de telkens wegviel. Je kan een gastennetwerk aanmaken in de deco app, deze kan je instellen op enkel 2.4ghz. Vervolgens sluit je hier dan je inkbird op aan. Sindsdien geen problemen meer gehad!

Voor de rest rammelt mijn inkbird trouwens niet!
 
Ik heb zelf ook de opstelling Ziggo+deco M5+inkbird. Had ook veel problemen met de connectie de telkens wegviel. Je kan een gastennetwerk aanmaken in de deco app, deze kan je instellen op enkel 2.4ghz. Vervolgens sluit je hier dan je inkbird op aan. Sindsdien geen problemen meer gehad!

Voor de rest rammelt mijn inkbird trouwens niet!

Kijk dat kan ik ook nog proberen maar het probleem bij mij was dat ik helemaal geen verbinding kon krijgen met de Deco
 
Dank voor de tips. Ik ga hem toch maar terug sturen naar Amazon voor een nieuwe, om latere problemen te voorkomen.
 
Dank voor de tips. Ik ga hem toch maar terug sturen naar Amazon voor een nieuwe, om latere problemen te voorkomen.
Slim! Hij moet wel even mee natuurlijk. Tot nu toe ben ik er erg tevreden mee. Heeft ook al enkele regenbuien doorstaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan