Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T of Grilleye Pro

Hier is hij net binnen uit China :)
Het is een IBT-4XS geworden, vier probes met bluethoot
Dit weekend eens testen!
@KJ_Nico bedankt nog voor de tip, toch mooi 30% korting gehad!
 
You're welcome :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Ik merkte deze week ook dat data in de grafiek van de 1e 3 a 4u kon zien. Bij het heropenen er van zag ik steeds de melding "no data", daar kon in wel de oude data op halen maar steeds tot een max. van 3 a 4u.

Wel irritant eigenlijk... Hopelijk is het een softwarematig probleem en kan het met een update verholpen worden.

Ik merk ook wel eens dat mijn notificaties niet goed binnen komen, al zou dat ook kunnen liggen aan mij Huawei telefoon aangezien deze nogal agressief apps op de achtergrond afsluit. Zelfs als je de instellingen daarvoor voor de app hebt aangepast.
 
Ik was op vakantie tijdens de kortingsactie 😭, die 4 probe versie met WiFi was er anders zeker gekomen!

M.b.t. het wel of niet installeren van een goede wifi dekking in je tuin, je wilt het gewoon. Is het niet vandaag voor de thermometer van jezelf, is het morgen voor je puberende (klein)zoon/dochter.
Ik heb net thuis mijn dekking ook verbeterd vanwege al het thuiswerken. Probeer wel zoveel mogelijk bekabeld af te leggen, zowel voor een mesh netwerk als een "repeater" is dit beter.
 
In mijn tuin had ik best goed ontvangst. Echter op zolder niks. Ook in verband met thuiswerken ben ik ook aan het upgraden. Verleden week de nighthawk mk63 gekocht, wifi6 incl mesh.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Ik betwijfel of het aan de wifi ontvangst ligt. Die heb ik verbeterd maar wat bij mij een verschil maakte was de positie van de unit. Mijn andere BBQ heeft bluetooth en die werkte met mijn Huawei niet. Nu met mijn nieuwe telefoon gaat het prima. Ook ik heb met mijn inkbird 4t last van bovenstaande problemen. Het doet mij vermoeden dat het in de software zit.
 
Na al een paar keer de IBBQ-4T naar volle tevredenheid gebruikt te hebben, loop ik nu tegen " request frequency limit error" aan als ik de grafiek open. Hij update de grafiek niet meer. Even googlen bracht met tot een update van de app die niet lekker blijkt https://appgrooves.com/app/inkbird-pro-by-shenzhen-inkbird-technology-co-ltd/negative?p=2

Meer mensen last van deze melding?
Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Kan ik de thermometer ook aan een andere app koppelen? Ik vind het echt irritant worden, zeker als je lang bezig bent wil ik de trend van je temperatuur ook goed in de gaten kunnen houden.
 
Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Kan ik de thermometer ook aan een andere app koppelen? Ik vind het echt irritant worden, zeker als je lang bezig bent wil ik de trend van je temperatuur ook goed in de gaten kunnen houden.
Zo ver ik weet is er geen andere app... Er was laatst eens een ontwikkelaar hier op t forum die mogelijk een alternatieve app aanbood genaamd SloGrill. Deze werkt echter niet met de 4t. Ik herken wel soort gelijke klachten als jij ervaart. Al vindt ik de grafiek zo'n probleem niet. Wat ik lastiger vind is vaak het niet doorkrijgen van notificaties. Verder is het wel een goed apparaat en als ik de app open doet hij het altijd en verbinding (met goed WiFi dekking) is erg stabiel. Herken jij ook problemen met de notificaties?
 
Ja daar heb ik ook last van. De notificaties komen zelden door.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Ik kwam net via facebook op een andere Inkbird app tegen, speciaal ontwikkeld voor de iBBQ-4T.
Deze schijnt wel goed te werken....


BBQ-4T voor Android
 
En is je ervaring er goed mee Rob? Ben vooral benieuwd naar het accuraat binnen krijgen van notificaties en langdurig uit kunnen lezen van de grafiek?
Als je dit topic door leest zie je iig dat bij mij de grafiek regelmatig de brui er aan geeft. Ook heb ik het idee dat de notificaties wel eens onnodig lang duren. Thermometer zelf piept dan al, maar nog geen melding gehad. Erg irritant.
 
Ik heb dezelfde thermometer en heb ook dat notificaties wat lang duren. Ik ben bang dat dit in de "cloud" oplossing/backend zit, dit los je dus niet op met een andere app.
 
Ik heb dezelfde thermometer en heb ook dat notificaties wat lang duren. Ik ben bang dat dit in de "cloud" oplossing/backend zit, dit los je dus niet op met een andere app.
Afgelopen weekend 2x de andere app gebruikt. Maar bij mij werkt deze perfect. Notificaties kwamen goed door. Misschien instellingen aanpassen. Ik heb de app bijna alle toegang gegeven. Op berivhten en contactpersonen na. Daarbij de app als niet sluimerende app gezet. Dit bij een Samsung S10+

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Afgelopen weekend 2x de andere app gebruikt. Maar bij mij werkt deze perfect. Notificaties kwamen goed door. Misschien instellingen aanpassen. Ik heb de app bijna alle toegang gegeven. Op berivhten en contactpersonen na. Daarbij de app als niet sluimerende app gezet. Dit bij een Samsung S10+

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De app is inmiddels gedownload, zal de volgende run ermee aan de slag!
 
Terug
Bovenaan Onderaan