Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Kan ik de thermometer ook aan een andere app koppelen? Ik vind het echt irritant worden, zeker als je lang bezig bent wil ik de trend van je temperatuur ook goed in de gaten kunnen houden.Na al een paar keer de IBBQ-4T naar volle tevredenheid gebruikt te hebben, loop ik nu tegen " request frequency limit error" aan als ik de grafiek open. Hij update de grafiek niet meer. Even googlen bracht met tot een update van de app die niet lekker blijkt https://appgrooves.com/app/inkbird-pro-by-shenzhen-inkbird-technology-co-ltd/negative?p=2
Meer mensen last van deze melding?
Zo ver ik weet is er geen andere app... Er was laatst eens een ontwikkelaar hier op t forum die mogelijk een alternatieve app aanbood genaamd SloGrill. Deze werkt echter niet met de 4t. Ik herken wel soort gelijke klachten als jij ervaart. Al vindt ik de grafiek zo'n probleem niet. Wat ik lastiger vind is vaak het niet doorkrijgen van notificaties. Verder is het wel een goed apparaat en als ik de app open doet hij het altijd en verbinding (met goed WiFi dekking) is erg stabiel. Herken jij ook problemen met de notificaties?Iemand al een oplossing hiervoor gevonden? Kan ik de thermometer ook aan een andere app koppelen? Ik vind het echt irritant worden, zeker als je lang bezig bent wil ik de trend van je temperatuur ook goed in de gaten kunnen houden.
Die ga ik zeker eens proberen! Zal mijn ervaring delen! Had hem al wel eens gedownload zie ik maar nog niet geprobeerd!Ik kwam net via facebook op een andere Inkbird app tegen, speciaal ontwikkeld voor de iBBQ-4T.
Deze schijnt wel goed te werken....
BBQ-4T voor Android
Ja, die gebruik ik al sinds ik de thermometer heb.Ik kwam net via facebook op een andere Inkbird app tegen, speciaal ontwikkeld voor de iBBQ-4T.
Deze schijnt wel goed te werken....
BBQ-4T voor Android
En is je ervaring er goed mee Rob? Ben vooral benieuwd naar het accuraat binnen krijgen van notificaties en langdurig uit kunnen lezen van de grafiek?Ja, die gebruik ik al sinds ik de thermometer heb.
Als je dit topic door leest zie je iig dat bij mij de grafiek regelmatig de brui er aan geeft. Ook heb ik het idee dat de notificaties wel eens onnodig lang duren. Thermometer zelf piept dan al, maar nog geen melding gehad. Erg irritant.En is je ervaring er goed mee Rob? Ben vooral benieuwd naar het accuraat binnen krijgen van notificaties en langdurig uit kunnen lezen van de grafiek?
Afgelopen weekend 2x de andere app gebruikt. Maar bij mij werkt deze perfect. Notificaties kwamen goed door. Misschien instellingen aanpassen. Ik heb de app bijna alle toegang gegeven. Op berivhten en contactpersonen na. Daarbij de app als niet sluimerende app gezet. Dit bij een Samsung S10+Ik heb dezelfde thermometer en heb ook dat notificaties wat lang duren. Ik ben bang dat dit in de "cloud" oplossing/backend zit, dit los je dus niet op met een andere app.
De app is inmiddels gedownload, zal de volgende run ermee aan de slag!Afgelopen weekend 2x de andere app gebruikt. Maar bij mij werkt deze perfect. Notificaties kwamen goed door. Misschien instellingen aanpassen. Ik heb de app bijna alle toegang gegeven. Op berivhten en contactpersonen na. Daarbij de app als niet sluimerende app gezet. Dit bij een Samsung S10+
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk