Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inkbird geeft morgen 50% korting op de 4T.
Ik heb geen extra kosten gekregen....Inmiddels is mijne in Amsterdam aangekomen, nog maar een kilometer of 60 te gaan. Het lijkt goed te gaan wat betreft importheffing.
Bekijk bijlage 9692
Ik heb hem al een paar dagen in gebruik maar de wifi is verre van stabiel. Als de keukendeur wijd open staat gaat het goed en als deze dicht is valt de verbinding vaak weg. Ga nu een wifi extender plaatsenGisteren kwam de mijne dan alsnog (enigszins onaangekondigd: geen track&trace) binnen! Na wat opstartproblemen omdat ik de verbinding niet tot stand kreeg e.e.a. uitgetest, ziet er goed uit! Nu nog een mooie testcase uitzoeken
Stein al het glas hr++ is van dit jaar. Dat zou dus de oorzaak kunnen zijn.Draadloos is altijd een probleem als er teveel obstakels zijn.
Op moderne ramen zit tegenwoordig ook een flinterdun laag metaal, dus het signaal gaat er ook niet door heen.
Als ik de wifi AP voor het raam zet heb ik achteraan de tuin geen ontvangst en met het ramen op wel.
Die keukendeur zal net hetzelfde effect hebben.
Kijk eens naar een wifi mesh-netwerk werkt m.i. stuk stabieler als een wifi extender. Zie een wifi-extender meer als "digitale zoom" van een camera. Het mesh netwerk heeft meerdere units die per unit met elkaar in verbinding staan. Geen kabels trekken maar gewoon een stopcontact en voldoende units nodig. Begin er eens met 3 uitbreiden kan vaak per stuk. Een wat duurdere investering maar ik vind het erg stabiel.Ik heb hem al een paar dagen in gebruik maar de wifi is verre van stabiel. Als de keukendeur wijd open staat gaat het goed en als deze dicht is valt de verbinding vaak weg. Ga nu een wifi extender plaatsen
Echt serieus. Ik heb ook een mesh netwerk naar voor thuiswerken en online les. Maar de investering is niet het waard om zo'n ding te kopen voor een thermometer.. Koop dan een fatsoenlijke thermometer .Kijk eens naar een wifi mesh-netwerk werkt m.i. stuk stabieler als een wifi extender. Zie een wifi-extender meer als "digitale zoom" van een camera. Het mesh netwerk heeft meerdere units die per unit met elkaar in verbinding staan. Geen kabels trekken maar gewoon een stopcontact en voldoende units nodig. Begin er eens met 3 uitbreiden kan vaak per stuk. Een wat duurdere investering maar ik vind het erg stabiel.
Zelf heb ik de TP Link Deco... Hier zijn verschillende varianten van... Mogelijk een interessant om na te gaan!
Echt serieus. Ik heb ook een mesh netwerk naar voor thuiswerken en online les. Maar de investering is niet het waard om zo'n ding te kopen voor een thermometer.. Koop dan een fatsoenlijke thermometer .