Beef en Steak

Inkbird IBBQ-4T of Grilleye Pro

Nu ook bevestiging van postNL
a6520eacd739ec156e8267d232326034.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Besteld op de originele website van Inkbird, vannacht verzendbevestiging van Amazon.uk, track&trace op DHL-international die niet gevonden wordt, geprobeerd op de NL website van DHL..... warempel die werkt wel...... zojuist bezorgd en op de doos staat als afzender Amazon.fr

Niet echt strak geregeld allemaal daar bij Inkbird (op z'n zachts gezegd) maar het is uiteindelijk goedgekomen 🤭

IMG_2033.jpeg

Schiet mij maar lek....
4ab39fcc416fb48373f73a94c946e3b8.jpg

Yes helemaal happy
448b54c4bded456bb8721b570163affc.jpg

Zojuist de app gedownload en ben vooralsnog positief! Bij de vorige had ik altijd ‘last’ van een niet goed mee schalende schaal van de temperatuurgrafiek. Dat lijkt nu duidelijk beter in elkaar te zitten. Eens kijken wanneer we hem echt kunnen testen!

De mijne bevind zich nog altijd in Luxemburg als ik de tracking mag geloven, vanaf maandag al. Vandaag wel weer een update, maar het schiet nog niet echt op. Hoopte hem morgen bij een pulled pork sessie te kunnen gebruiken maar dat moet dan maar met de 'oude' inkbird (die het ook prima doet). Geduld is niet mijn sterkste kant als ik nieuwe speeltjes heb besteld :cautious:

Inmiddels is mijne in Amsterdam aangekomen, nog maar een kilometer of 60 te gaan. Het lijkt goed te gaan wat betreft importheffing.
2020-09-25 07_25_49-4PX - 4PX Global Order Tracking.jpg

Gisteren kwam de mijne dan alsnog (enigszins onaangekondigd: geen track&trace) binnen! Na wat opstartproblemen omdat ik de verbinding niet tot stand kreeg e.e.a. uitgetest, ziet er goed uit! Nu nog een mooie testcase uitzoeken

Gisteren kwam de mijne dan alsnog (enigszins onaangekondigd: geen track&trace) binnen! Na wat opstartproblemen omdat ik de verbinding niet tot stand kreeg e.e.a. uitgetest, ziet er goed uit! Nu nog een mooie testcase uitzoeken
Ik heb hem al een paar dagen in gebruik maar de wifi is verre van stabiel. Als de keukendeur wijd open staat gaat het goed en als deze dicht is valt de verbinding vaak weg. Ga nu een wifi extender plaatsen

Heb hem vandaag gebruikt. Meter ligt 14 meter van het huis. En geen één keer verbinding kwijt. Denk wel dat het ligt asn hoe goed je wifi bereik is.

Bij mij ook onaangekondigd binnen gekomen, maar wat een topding. Met bluetooth had ik in de keuken nét geen bereik meer, nu in de keuken van mijn ouders, een straat verderop, nog prima 🙃

Wel goed dat ik net vorige maand mijn WI-FI geüpgrade heb.

Draadloos is altijd een probleem als er teveel obstakels zijn.

Op moderne ramen zit tegenwoordig ook een flinterdun laag metaal, dus het signaal gaat er ook niet door heen.
Als ik de wifi AP voor het raam zet heb ik achteraan de tuin geen ontvangst en met het ramen op wel.

Die keukendeur zal net hetzelfde effect hebben.
Stein al het glas hr++ is van dit jaar. Dat zou dus de oorzaak kunnen zijn.

Ik heb hem al een paar dagen in gebruik maar de wifi is verre van stabiel. Als de keukendeur wijd open staat gaat het goed en als deze dicht is valt de verbinding vaak weg. Ga nu een wifi extender plaatsen
Kijk eens naar een wifi mesh-netwerk werkt m.i. stuk stabieler als een wifi extender. Zie een wifi-extender meer als "digitale zoom" van een camera. Het mesh netwerk heeft meerdere units die per unit met elkaar in verbinding staan. Geen kabels trekken maar gewoon een stopcontact en voldoende units nodig. Begin er eens met 3 uitbreiden kan vaak per stuk. Een wat duurdere investering maar ik vind het erg stabiel.
Zelf heb ik de TP Link Deco... Hier zijn verschillende varianten van... Mogelijk een interessant om na te gaan!

Ik zit nu op me werk, de Kamado staat in rust. De Ibbq-4t zit netjes in zijn doos, uitgeschakeld. Maar krijg om de haverklap een melding van Inkbird Pro app dat prob 1 incorrect is.....

4b2803ac0d6f8025095e537a449e5d18.jpg

Kijk eens naar een wifi mesh-netwerk werkt m.i. stuk stabieler als een wifi extender. Zie een wifi-extender meer als "digitale zoom" van een camera. Het mesh netwerk heeft meerdere units die per unit met elkaar in verbinding staan. Geen kabels trekken maar gewoon een stopcontact en voldoende units nodig. Begin er eens met 3 uitbreiden kan vaak per stuk. Een wat duurdere investering maar ik vind het erg stabiel.
Zelf heb ik de TP Link Deco... Hier zijn verschillende varianten van... Mogelijk een interessant om na te gaan!
Echt serieus. Ik heb ook een mesh netwerk naar voor thuiswerken en online les. Maar de investering is niet het waard om zo'n ding te kopen voor een thermometer.. Koop dan een fatsoenlijke thermometer .

Echt serieus. Ik heb ook een mesh netwerk naar voor thuiswerken en online les. Maar de investering is niet het waard om zo'n ding te kopen voor een thermometer.. Koop dan een fatsoenlijke thermometer .

Dat is wel een beetje kort door bocht.... als je WiFi buiten niet goed is zal geen enkele thermometer die WiFi nodig heeft werken hoor 😉

Terug
Bovenaan Onderaan