Beef en Steak

Inkbird draadloze thermometer INT-11P-B/INT-11X-B

 
 
 
 

Veluwse Bob

Pitmaster
Berichten
959
Goedemorgen!

Ik heb momenteel nog geen draadloze meetsonde, ik gebruik mijn spit met enige regelmaat en dit mis ik nog.

Ik heb de recensie van Marcel (@NasQ ) gezien.
Zijn er nog meer mensen die hun mening willen delen?
Ik heb best wat spul van Inkbird, alles zit nu samen in 1 app wat het gebruiksgemak wel echt verhoogd.

Waarom zou je kiezen voor de inkbird versie ipv voor bij de Meater 2?

Prijsverschil,
Wat nog meer?

Overigens bekijk ook altijd amazon duitsland.
Bij amazon NL zou je een voucher toe kunnen voegen in duitsland is het vaker goedkoper.

Screenshot_20240801_084402_Chrome.jpg


Screenshot_20240801_083554_Chrome.jpg


Screenshot_20240801_084345_Chrome.jpg
 
Ik heb me dit jaar de INT-11P-B aangeschaft.
Mijn ervaring hiermee is dat deze soms moeilijk connectie maakt met de app van Inkbird. Heb hier al een paar keer mee gesukkeld, kan natuurlijk aan mijn telefoon liggen, ik koop altijd een chinees model die geen globale ondersteuning heeft.
Eens de connectie er is ondervind ik geen problemen, temperatuur van het vlees en de dome zijn correct en de app werkt goed. Ook bluetooth verbind goed, zit soms op een 15 meter van de kamado met 2 (lichte) muren tussen en nog altijd is er verbinding. Batterij gaat lang mee, en makkelijk op te laden met usb-c.

Zou ik deze opnieuw kopen? Waarschijnlijk wel, prijs/kwaliteit vind ik deze heel goed.
 
Ik vind deze ook zeer interessant, zou hem willen gebruiken voor spitbereidingen.
 
zojuist aangekocht via inkbird zelf met 20% promocode INK20 kwam uit op €54 euro.
Betaald via paypal
 
Ben benieuwd hoe die bevalt. Persoonlijk hele slechte ervaringen met diverse producten van inkbird helaas.
 
Bedankt voor het delen Bob ! Met elke post trek je me meer over die streep ! Hij laat dus ook zien hoelang het ongeveer duurt aan de hand van dat balkje met dat klokje ?
 
Bedankt voor het delen Bob ! Met elke post trek je me meer over die streep ! Hij laat dus ook zien hoelang het ongeveer duurt aan de hand van dat balkje met dat klokje ?
Nee ik heb wat zitte teste daarmee
ik had hem ingesteld op 30 minuten
Denk niet dat die optie erop zit dat die aangeeft hoelang het duurd voordat de verwachtte kerntemperatuur bereikt is maar zoveel tijd had ik ook niet om ermee te oefene gister 🤣.
Je kan dus een timer instellen hoelang het mag duren zoals 30 minuten of een timer vanaf het begin hoelang je al bezig bent voor bijv pulled pork na max 5 uur inpakken.
Maar wel fijn dingetje.
Ik raakte de verbinding kwijt na ongv 18 meter
1 achterdeur & muur, daarna nog een deur naar de gang en vervolgens toen ik voor het huis ging staan was ik de verbinding kwijt.
Je krijgt een alarm als de temperatuur bereikt is of ingestelde tijd verstreken is.
 
Klinkt allemaal goed genoeg ! Hoef ook niet persee de optie te hebben dat het uitgerekend wordt.
 
Klinkt allemaal goed genoeg ! Hoef ook niet persee de optie te hebben dat het uitgerekend wordt.
Ik heb nooit gewerkt met de meater wat ongetwijfeld een topper is, ik zal de aankomende tijd nog wel vaker posten of die nog bevalt, je kan ook wachten op black friday al geloof ik daar nooit zo in 🤣
 
Misschien kun je net als met meater misschien een oude iPhone in de schuur plaatsen. En die aan de cloud account hangen dan kun je wereldwijd je temperatuur zien. Zo doe ik het met mijn meater+ en meater2
 
Ik heb nooit gewerkt met de meater wat ongetwijfeld een topper is, ik zal de aankomende tijd nog wel vaker posten of die nog bevalt, je kan ook wachten op black friday al geloof ik daar nooit zo in 🤣
Nee, inkbird heeft sowieso vaak via amazon wel mooie acties. Ik ga je zeker in de gaten houden ! Thanks man !
 
Afgelopen maandag nog effe getest ditmaal op de WGA met een stukkie vleesj

Had dit leuk stukje grilllgereedschap keertje gekregen zat een handvat aan maar heb ik eraf gehaald past net (niet) helemaal lekker deksel gaat er wat moeilijk op 😁
De thermometer ging weer erg mooi ik ben wel te spreken.


20240812_171522.jpg


20240812_172129.jpg


20240812_175218.jpg


Screenshot_20240812_174824_INKBIRD.jpg

Even laten ruste ondertusse asperges gedaan.

20240812_175904.jpg
 
20240825_174449.jpg

20240825_175015.jpg


20240830_165225.jpg

ook hier de inkbird gebruikt
gebruik stiekem niks meer bedraad merk ik als het niet "nodig" is🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan