Nosmo zei:Ik zou ze lekker laten vragen en verder negeren.
Dat is wel kort door de bocht hoor Piet. Ik word er ook nerveus van als er weer eens zo'n herkauwende aanstaande schoondochter binnen komt huppelen, maar je mot zo'n grietje toch voeren he? Gelukkig huppelen die grietjes ook weer weg, maar je ziet ze steeds vaker, en dan moet je toch iets. Tegenwoordig vraag ik niet meer hoe ze heten, als Zoon erover begint, maar of ze vega zijn..... =))
OO, een ander gerecht wat me te binnen schiet, en dit is echt heel lekker, en op de Q te maken, in een skillet. Ff zoeken....
Yep! Gevonden!
http://www.theguardian.com/lifeandstyle/2010/apr/16/yotam-ottolenghi-shakshuka-recipe
Deze heb ik al een paar keer gemaakt, met als aanpassing dat ik voordat de eieren erop gaan, ik 200 gram feta ( echte he, geen enge witte kaas oid) in brokjes in de groenten druk.
Als je dan toch vega moet eten, is dit wel echt heel erg lekker, broodje er naast en gaan met die banaan.
En voor het geval je schrikt van de hoeveelheid olie, het klopt en je ziet er niets van terug. Ik voeg ook iets meer komijnzaad toe, hou van stevige smaken. En met de tomaten die je hier koopt, hoef je geen water toe te voegen, tenminste ik heb dat nog nooit gedaan.