Beef en Steak

IJsselmeerpaling gerookt

Wij gingen vroeger " peuren " jaren 70, als schooljongens. Mocht toen eigenlijk al niet meer, laat staan nu 🙄
Met een oude panty vol aarde en wormen en met het ophalen een oude paraplu er onder :P of deden jullie het met een oude trommel uit een wasmachine? :D
Grijns.. heel wat "rottigheid" uitgehaald toen op en rond de camping.

Met een oude panty vol aarde en wormen en met het ophalen een oude paraplu er onder :p of deden jullie het met een oude trommel uit een wasmachine? :D
Grijns.. heel wat "rottigheid" uitgehaald toen op en rond de camping.
Vanuit een hele lage boot en bij beet gingen ze zo de boot in

Oh WAUW :love:, vers gerookte paling of vers gebakken paling het maakt mij niet uit, ik lust het allemaal!

Toen ik nog een kleine Jetje was en veel tijd doorbracht op de boerderij van mijn oom en tante vond ik regelmatig "slangen" in de gootsteen 🤭
De ene keer werden ze gebakken en de andere keer gerookt maar het was altijd een feestje 🥳 gelukkig was ik toen de jongste van de familie dus die laatste mocht ik altijd 😛

Nu haal ik gerookte paling bij de Hanos, we komen daar regelmatig en ach wat de prijs is maakt mij niet uit, ik zeg "beter duur dan niet te koop"😜

Oh WAUW :love:, vers gerookte paling of vers gebakken paling het maakt mij niet uit, ik lust het allemaal!

Toen ik nog een kleine Jetje was en veel tijd doorbracht op de boerderij van mijn oom en tante vond ik regelmatig "slangen" in de gootsteen 🤭
De ene keer werden ze gebakken en de andere keer gerookt maar het was altijd een feestje 🥳 gelukkig was ik toen de jongste van de familie dus die laatste mocht ik altijd 😛

Nu haal ik gerookte paling bij de Hanos, we komen daar regelmatig en ach wat de prijs is maakt mij niet uit, ik zeg "beter duur dan niet te koop"😜
Wat een leuk berichtje en met je laatste opmerking ben ik het helemaal mee eens 😉

• Leuk
Waarderingen: Jet
Terug
Bovenaan Onderaan