BasBQ
Beef en Steak

igrill2

de bonus pack met 4 probes ;-)
rechtstreeks uit USA
 
ik gebruik deze nu bijna 1 jaar, toptoestel.
Batterijen gaan zeer lang mee ( intussen al 250 a 300u erop zitten)
laatste sessie BCC is hij beginnen dom doen... Gaf temperatuur aan van ruim 20 graden lager dan werkelijk en schommelde constant een 10tal graden. Misschien de batterijen want ze zijn nog nooit vervangen.
Bluetoothbereik is zeer afhankelijk van het apparaat dat eraan gekoppeld is. Met mijn iphone kon ik niet binnenshuis gaan zitten. Met mijn android heb ik overal in huis bereik.
 
Eerste ervaringen hier Top!!!,
 
Ik probeer ook al een tijdje deze te bemachtigen.
Erg jammer dat de levering in Nederland zwaar dramatisch is.  X(
 
Iedereen nog tevreden over de igrill2?
Hoeveel probes zitten er inclusief? 2 vleesprobes?
 
Zitten twee vleesprobes bij. Check de shop van Gerard (probbqshop) ff. Hij heeft ze weer op voorraad, echter beperkt beschikbaar. Net een besteld... ;)
 
Ik had Gerard al gemaild met de vraag en ik kreeg bevestiging.

Ik vind het, met 2 aparte domeprobes, wel vrij prijzig worden.
Als ik zeker weet dat ik in huis (20m verder) zeker nog bereik heb, wil ik het risico nemen, anders zou het erg jammer zijn.

Hoe zijn de ervaringen met het bereik? De afstand tot de barbecueplaats is 20 meter schat ik. Er zitten echter wel 3 muren tussen. Is dit haalbaar?
 
Drossie zei:
Als ik zeker weet dat ik in huis (20m verder) zeker nog bereik heb, wil ik het risico nemen, anders zou het erg jammer zijn.
Dat kan je wel vergeten een dergelijk bereik. Het blijft Bluetooth en misschien dat je 20m haalt als je buiten zit in direct zicht van de iGrill, maar 20m ver ?n binnen kan je vergeten. Ik heb mijn Q op pakweg 15 meter staan en als ik binnen in direct zicht maar achter een glazen schuifpui zit is mijn bereik weg. Plak ik mijzelf tegen de schuifpui aan, dan heel soms prikt het signaal er door heen, maar als ik de schuifpui open zet dan is er geen enkel probleem.
 
Ik ga hetbbinnenkort beleven.
Vandaag keurig de doos van Gerard ontvangen. Staat al klaar voor gebruik :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan