BasBQ
Beef en Steak

Iemand al ervaring met de maverick ET736?

MartienV

Tondelzoeker
Berichten
16
Ben driftig op zoek naar een thermometer. Lees in diverse draadjes dat bluetooth toch vervelende bijwerkingen heeft.  De et736 gaat via wifi. Ben benieuwd of dat (veel) beter is. Iemand al ervaring met monitoren via de wifi?

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
 
Smoke van Thermoworks werkt via RF, en werkt goed.
Igrill2 ook via Bluetooth, weinig bereik binnen.
Geen ervaring met WIFI-thermometers
 
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een thermometer naast mijn Maverick 733.
Igrill word het sowieso niet ivm Bluetooth en aangezien ik een goed ge?soleerd huis heb dan gaat dat niet goed komen.
 
svda zei:
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een thermometer naast mijn Maverick 733.

Een tweede 733? Je hebt de beste al in huis!  B-)
 
Ik zou graag iets met wifi willen zodat je alles bij kan houden  met een grafiek
 
Ik heb er ook over gedacht om de ET-736 te nemen maar kon er weinig reviews over vinden. Op amazon zijn de ervaringen zeer gemengd.

Heb een poging gewaagd om een heatermeter te bemachtigen, ook WIFI en goed product, maar dat was helaas een kansloze onderneming.

Je zou natuurlijk gewoon zelf een 736 kunnen aanschaffen en kijken hoe het bevalt en dat hier melden  ;) Binnen 14 dagen kun je artikelen altijd gewoon terugsturen. Ik vind hem zelf nogal aan de prijs met 150 euries
 
Ik heb de et735 met bleutooth en vooralsnog geen problemen hoor. Wellicht omdat ik niet heel ver van de q ben, ook niet als ik binnen ben. Max 10 m hemelsbreed.

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan