BasBQ
Beef en Steak

Iberico sparerbs

 

Daniel

Stoker
Berichten
298
C40CD94B-5F06-4ACD-A703-D60FB3E68955.jpeg

FB77B89A-CF4F-4963-9286-A5AE3959C2B4.jpeg
7299E54B-0324-43E3-A0AE-3206EFF016E6.jpeg
0405CA4C-789A-4A09-B8DE-A3023218EE3B.jpeg
6BE72CC7-884C-4367-8EF8-46CC2BEBEC1F.jpeg
 
Gister de Iberico spareribs ( makro diepvries doos 5 kilo) van de makro geprobeerd..
heel dun laagje rub voor een klein beetje pit
tsjonge wat een mooie ribben en na wat advies van Dennis Noskos zijn ze super mooi mals en lekker geworden!
3 uur roken (pruimenhout)
45 min inpakken alleen beetje roomboter
Daarna laten drogen 15 tot 30 minuten

De foto waar ze op de folie liggen is om te laten zien hoe mooi zowel de onderkant als bovenkant waren. Daarna met een beetje roomboter ingepakt vleeskant naar beneden.
 
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ben na de laatste keer Makro diepvries ribs (wide cut) ver weggebleven van hun ribs maar de iberico variant toch maar eens proberen..
 
Ziet er lekker uit.
Zeker op de vroege ochtend (op dit moment) zal vast beter smaken dan mn bakje havermout

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Zien er lekker uit .
 
Prachtig Daniël.
Hoeveel strengen zitten er in een doos van vijf kilo en zijn ze goed van elkaar te halen?
 
Mooie rib’s.
Ik ga de volgende keer toch weer voor de short ribs zoals laatst, meer vlees
 
Prachtig Daniël.
Hoeveel strengen zitten er in een doos van vijf kilo en zijn ze goed van elkaar te halen?
Zitten er 8 in een doos en zijn prima van elkaar te krijgen. Ik heb ze per 2 verpakt.
 
Dat ziet er inderdaad goed uit! Ben na de laatste keer Makro diepvries ribs (wide cut) ver weggebleven van hun ribs maar de iberico variant toch maar eens proberen..

De wide cuts heb ik ook wel eens gehad was ik wel fan van.. maar merk dat ik dikbevleesd lekkerder vind.
Dit was zeer de moeite waard
 
Die ribbels zien er heerlijk uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Terug
Bovenaan Onderaan