BasBQ
Beef en Steak

iberico buikspareribs

Het is dus allemaal super geslaagd! Nu ben ik wel benieuwd naar dat recept van " the best mayo ever" ;)
Please?
 
Is goed gelukt, ik ben ook wel benieuwd naar het recept van de mayo
 
Goed gelukt! Van harte en wat iedereen zegt vanaf nu ben je verpest! :)
 
Willy83 zei:
Dat ziet er goed uit en nu geen ribs meer bestellen als je ergens gaat eten  :D
nee inderdaad! Die hoef ik nooit meer 8)
Wat een verschil! Die vieze ribben mogen ze houden :)
 
Yum!
 
Die beestjes vinden de botjes zelf ook lekker. En ze zijn gaar dus geschikt voor hondenconsumptie. Nadeel hij blijft je aankijken of je nog meer van die ribbels gaat maken.
 
prima resultaat! dat zal vast goed gesmaakt hebben!
 
Mw. BBQ68 zei:
Die beestjes vinden de botjes zelf ook lekker. En ze zijn gaar dus geschikt voor hondenconsumptie. Nadeel hij blijft je aankijken of je nog meer van die ribbels gaat maken.
oh dat wist ik niet joh. Heb ik ze zo in de prullenbak gesodemieterd ahh
Dan moet ik ze maar snel weer gaan maken ben ik me hondjes wel verschuligd :p
En bedankt voor de leuke reacties allemaal en ze waren heerlijk!
 
Erwin85 zei:
Mw. BBQ68 zei:
Die beestjes vinden de botjes zelf ook lekker. En ze zijn gaar dus geschikt voor hondenconsumptie. Nadeel hij blijft je aankijken of je nog meer van die ribbels gaat maken.
oh dat wist ik niet joh. Heb ik ze zo in de prullenbak gesodemieterd ahh
Dan moet ik ze maar snel weer gaan maken ben ik me hondjes wel verschuligd :p
En bedankt voor de leuke reacties allemaal en ze waren heerlijk!

Varkensbotjes zijn niet goed voor honden. Die bijten ze zo kapot, zeker zo'n grote hond. Die versplinterde botjes slikken ze door en daardoor perforeren ze hun darmwand. Zo'n grote hond moet je runderbotten geven, liefst grote. En die mogen dan ook rauw zijn.
 
Oeps, ik gaf vroeger mijn hond altijd de gekookte botjes van de ribben voor de erwtensoep. Huidige hond heeft een zwakke maag dus met hem nooit gedaan.
Blijkbaar was mijn kennis op hele oude informatie gebasseerd. Ik zie nu dat het sterk wordt afgeraden.
Toch maar niet doen dan.
 
Mijn kat krijgt alleen maar rauw voer, gekookt splintert inderdaad. Ze krijgt geen varken want daar kan iets inzitten waar ze ziek van kan worden. Verder knauwt ze gewoon alles stuk :) Voor honden geldt het zelfde, alleen rauwe botten. En geen dragende botten van grotere dieren (gei, lam e.d.) Maar we dwalen af :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan