Ik dacht misschien wel handig om een topic aan te maken voor wanneer iemand een mooie aanbieding ziet voor houtskool. Dan kan je hem hier posten en kan iedereen er zijn voordeel mee doen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nog wel een mooie aanbieding! Pas geleden bij de karwei was een mooie aanbieding. Helaas was ik er te laat bij.Kwam toevallig nog wat tegen niet te duur bij de welkoop:
https://www.welkoop.nl/welkoop-xl-stukken-bbq-brandstoffen-houtskool-10kg_1331594
Vraag me niet naar de kwaliteit, ik heb zelf nog even genoeg. Maar voor pizza bakken of iets anders simpels is het al gauw goed![]()
Voor de liefhebbers van de kmj big block.. 17.90 voor 9kg
![]()
Kamado Joe Big Block xl houtskool 9kg
OP ZOEK NAAR DE BESTE BRANDSTOF TER WERELD<br /> <br /> Maakt niet uit wat we moeten doen en waar we naar toe moeten. Dat is de instelling van het team bij Kamado Joe....www.bbqshoplimburg.nl
Marabu is gewoon goed maar heeft de neiging bij mij tot nu toe om te gaan knetteren en vonken bij H&F.Welkoop heeft een mooie aanbieding van 25% korting. Iemand ervaring met de white quebeancho en/of marabu van hun?
Hier dezelfde ervaringen.Marabu is gewoon goed maar heeft de neiging bij mij tot nu toe om te gaan knetteren en vonken bij H&F.
Low en Slow prima!
Quebracho heb ik zakken gehad met een teer / petrol lucht......
Allebei laatst van iemand cadeau gehad, beide zakken ondertussen verstookt in me xl egg.
Doet wat er van wordt verwacht, vind het alleen nog niet perse een hele mooie aanbieding.
Grootte van de stukken moet je een beetje geluk mee hebben, meestal nette middenmaat.
Heb zelf altijd de xl, xxl of low an slow van fire up, allen white quebrancho en naar mijn idee redelijk tot goed neutraal qua smaak.
Nooit troep er tussendoor, en ook belangrijk: mooie grote stukken.
Tijdje geleden de groene zakken premium houtskool van fire-up gekocht in de aanbieding bij karwei, maar dat is wel heeeel erg veel gruis en hele kleine stukjes.
Stukken steen in de low and slow nog niet tegen gekomen, groene zakken is rotzooi.Dank allen!
Welke zakken zijn dit precies? Ik heb laatst 1 zo'n groene en 1 zo'n zwarte low en slow zak van fire-up gehaald bij de karwei maar hier was ik niet kapot van. In de groene zak inderdaad heel veel gruis en kleine stukken en in de zwarte zak zaten stukken steen (dit is overigens wel heel netjes gecompenseerd door fire-up, grote klasse) + deze sloegen bruin uit (geen idee of dit een probleem is overigens).