BasBQ
Beef en Steak

Hot Wings

 
 

Bruce

Vuurmaker
Berichten
99
Aan de slag gegaan met mijn nieuwe sausen van Saus Guru om lekker hot wings te maken. Vleugeltjes eerst wat uurtjes in de koelkast gelegd om de huid wat uit te drogen. Hierna in gekruid met hot wings kruiden mix van Van bekumspecerijen.
a43daf7239de0e334e00a964b759b8fd.jpg


Zodra de vleugeltjes knapperig waren ingesmeerd met de sausen.
d6d2d9ccbb31d8d7b330bedcf6788093.jpg

4e5d81bedbea8329cc87477082c108bf.jpg


Voor erbij een Kaas dip gemaakt met een stokbroodje.
9d1797585737bed7bcf3b667da2e4277.jpg

1dc4d2b2af4f6f83f7f6607d188e41ac.jpg

a5648cb4712920afa4d8447d7ab39214.jpg

45f6436c64a223c2e92805640812d5b0.jpg

7bcd39a8471a5fc66d033d9d9008f689.jpg


Was heerlijk maaltijdje, beetje te voorzichtig geweest met de sauzen kon wel wat meer op. Die zwarte saus met gouden glitters ziet er een beetje vreemd uit maar is wel lekker.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Lekker hoor, hoe zou je de sauzen omschrijven?

Mmmm dat is lastig maar ga het proberen.

Saus guru habanero : fris fruitig beetje zoet klein beetje pittig.

Saus guru ultra : lekkere hot saus wat meer op een “normale tomaten/BBQ saus lijkt. Deze is wat pittiger dan de habanero.

Saus guru black : deze vind ik het lastigste hij is best dik kan de smaak ook moeilijk plaatsen. Smaakt niet naar iets bekends voor mij. Hij is zo uit de fles echt vreemd en op de vleugel is ie lekker maar evengoed apart. Heb hier niet teveel van opgesmeerd dus was niet pittig.

Al de drie sausen zijn zo uit de fles wel pittig maar op de vleugeltjes viel het me echt mee. Ben ook wel voorzichtig geweest. De habanero vond ik het lekkerst hierna de ultra en op laatst de zwarte saus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Lekker kunnen testen zo
Zwart ziet er verbrand uit maar dat is de saus
 
Mmmm dat is lastig maar ga het proberen.

Saus guru habanero : fris fruitig beetje zoet klein beetje pittig.

Saus guru ultra : lekkere hot saus wat meer op een “normale tomaten/BBQ saus lijkt. Deze is wat pittiger dan de habanero.

Saus guru black : deze vind ik het lastigste hij is best dik kan de smaak ook moeilijk plaatsen. Smaakt niet naar iets bekends voor mij. Hij is zo uit de fles echt vreemd en op de vleugel is ie lekker maar evengoed apart. Heb hier niet teveel van opgesmeerd dus was niet pittig.

Al de drie sausen zijn zo uit de fles wel pittig maar op de vleugeltjes viel het me echt mee. Ben ook wel voorzichtig geweest. De habanero vond ik het lekkerst hierna de ultra en op laatst de zwarte saus.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dankjewel, klinkt allemaal prima :)
 
Lekkerrrrr hapje voor bij de sport mooi gemaakt volgende keer wat meer saus


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Goed excuus om nog eens te doen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
schuif maar door
chickenwings zijn ook hier een hele hoge favoriet
 
Kippenvleugels kan je me s’nachts voor wakker maken. Wat zijn die dingen lekker zeg. Koud biertje er bij TOP
Ik mis nog wel de foto van het dippen in de kaas. Dat dipsausje ga ik iig eens opzoeken en maken. Water loopt me in de mond
 
Terug
Bovenaan Onderaan