Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenenWat gaaf gedaan en ook van mij welkom! Misschien een onbeschaafde vraag, maar hoe ziet het totale kostenplaatje er (ongeveer) uit ?
@Wilco-G ....bovenstaand antwoord was waarschijnlijk voor jou@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen
dank je, is toch aangekomen@Wilco-G ....bovenstaand antwoord was waarschijnlijk voor jou
Dat valt reuze mee, de vrije tijd is uiteraard onbetaalbaar maar de lol van het maken maakt dat dan weer ruimschoots goed, dank voor de toelichting.@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen