BasBQ
Beef en Steak

Home made kamado

Super gaaf project.
 
Ik zag net je spareribs post in low & slow. Grappige is dat ik meteen dacht: huh bloempotten? Ik zie gewoon een kamado🙄

Echt heel erg gaaf hoe je dit hebt gemaakt! BRILJANT!

Ben benieuwd naar al je cooks😁😁
 
Hoe inventief! Prachtige build en ben benieuwd naar de gerechten die erop zullen worden klaargemaakt 👍
Veel kookplezier!
 
Welkom bij het genootschap

zie nog wel wat vrije plekken voor’n kuiltje 😉
Maar mooi gemaakt 👍🏻
 
Wat gaaf gedaan en ook van mij welkom! Misschien een onbeschaafde vraag, maar hoe ziet het totale kostenplaatje er (ongeveer) uit ?
 
Leuk knutselprojectje, had ergens op youtube al eens eens dergelijk project zien voorbijkomen.
 
Dit is toch wel super tof hoor!!
 
Wat gaaf gedaan en ook van mij welkom! Misschien een onbeschaafde vraag, maar hoe ziet het totale kostenplaatje er (ongeveer) uit ?
@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen ;)
 
@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen ;)
@Wilco-G ....bovenstaand antwoord was waarschijnlijk voor jou :D
 
Heel gaaf projectje. Met de uren erbij had een Bastard wel uitgekund! Maar eerlijk is eerlijk...heel gaaf gedaan!

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen ;)
Dat valt reuze mee, de vrije tijd is uiteraard onbetaalbaar maar de lol van het maken maakt dat dan weer ruimschoots goed, dank voor de toelichting.
 
Ik had ook plannen om dit zelf te gaan bouwen na het zien van meerdere Youtube fimpjes. We hebben heel wat potten en deksels bekeken maar eigenlijk nooit een match kunnen vinden qua diameter. Uiteindelijk dan voor een "echte" Kamado gegaan, die staat nu in de tuin en is al een paar keer naar tevredenheid gebruikt.

Ik vind het knap hoe je dit hebt aangepakt. Wetende dat je heel veel research moet doen en vooral tijd en geduld moet hebben om zoiets te maken. Petje af! Geniet van je creatie.
 
Welkom bij het Genootschap
mooi project.
 
Terug
Bovenaan Onderaan