Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenenWat gaaf gedaan en ook van mij welkom! Misschien een onbeschaafde vraag, maar hoe ziet het totale kostenplaatje er (ongeveer) uit ?
@Wilco-G ....bovenstaand antwoord was waarschijnlijk voor jou@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen![]()
dank je, is toch aangekomen@Wilco-G ....bovenstaand antwoord was waarschijnlijk voor jou![]()
Dat valt reuze mee, de vrije tijd is uiteraard onbetaalbaar maar de lol van het maken maakt dat dan weer ruimschoots goed, dank voor de toelichting.@WilfredK de bloempot + bloempot deksel durf ik zo niet meer te zeggen dacht iets van 15/20 euro . beugel en rvs strippen had ik nog liggen. dus dat was 0 euro , keramische kolenschaal 27 euro rvs rooster 15 euro. vilt 6 euro dome thermometer 5 euro hittebestendige verf motip 12 euro. magrietschijf had ik nog liggen van een oude weber. 0 euro luchtrooster 15 euro.. dus alles bij elkaar ongeveer 100 euro . de vrije tijd niet meerekenen![]()