Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SilverFox zei:Gehele bevroren doos een keer laten vallen op een stenen ondergrond doet soms wonderen. Dan willen de bevroren delen nog wel een los knappen![]()
Dominique zei:SilverFox zei:Gehele bevroren doos een keer laten vallen op een stenen ondergrond doet soms wonderen. Dan willen de bevroren delen nog wel een los knappen![]()
Of je hebt dan een scheur in je zeil van de overloop.... Vraag me niet waarom ik dit denk![]()
Bramster zei:Dominique zei:SilverFox zei:Gehele bevroren doos een keer laten vallen op een stenen ondergrond doet soms wonderen. Dan willen de bevroren delen nog wel een los knappen![]()
Of je hebt dan een scheur in je zeil van de overloop.... Vraag me niet waarom ik dit denk![]()
=)) ouch! Dus het devies is alles buiten op de klinkers te laten vallen.
Met geweld lukt dat wel. Ff keer goed hard rammen op iets hard met het hele blok.knubbe zei:Hier helaas bij de Makro nog maar 1 keuze toen ik er was, dus 10kg pini geworden.
Nu dacht ik dat kan ik mooi in 2 sessies doen, maar die krijg ik dus nooit uit elkaar zonder te ontdooien..
"wetenschappelijk onderzoek natuurlijk..."mcjas zei:Gisteren de Iberico's op de KJ gegooid, resultaat was goed. Vlees was lekker mals.
Ook het ontvliezen ging super makkelijk vergeleken met de ribs uit de koeling van de Makro.
Vond zelf wel dat er niet heel vlees eraan zat, dus volgende keer neem ik de dikbevleesde een keer mee, puur voor wetenschappelijk onderzoek natuurlijk![]()
BernhardQ zei:"wetenschappelijk onderzoek natuurlijk..."mcjas zei:Gisteren de Iberico's op de KJ gegooid, resultaat was goed. Vlees was lekker mals.
Ook het ontvliezen ging super makkelijk vergeleken met de ribs uit de koeling van de Makro.
Vond zelf wel dat er niet heel vlees eraan zat, dus volgende keer neem ik de dikbevleesde een keer mee, puur voor wetenschappelijk onderzoek natuurlijk![]()
![]()