BasBQ
Beef en Steak

Hoe lang ontdooien?

 
 
 

de volle

Gemarineerd
Berichten
1.052
Ik heb dit weekeind een bbq voor ongeveer 4 personen en heb een brisket van ruim 5 kilo en twee stukken varkensnek van ieder 2.5 kilo.
Volgens mij komt niemand dan tekort ;)
Gezien de huidige temperatuur in huis wil ik dit in de koelkast laten ontdooien. Iemand enig idee hoelang dit duurt. Ik denk zelf aan 3 dagen maar na het kruiden wil ik dit toch zeker no 12 uur laten inwerken voor dit op de BBQ gaat.
Ja eet zelf niet zo veel en de PP is ook voor de voorraad. Meestal komen mijn dochters ook nog met een paar vrienden en dan gaat alles wel op.
 
Als je 10 kg bevroren vlees in uw koelkast legt zal 3 dagen wel nodig zijn denk ik.
 
Hahah 10kg vlees voor 4 personen. Denk dat je met 40 personen ook genoeg zou hebben :LOL:

Maar ik zou zeker met 3 dagen in de koelkast rekening houden. Waarschijnlijk is het dan in de kern nog steeds licht bevroren.
 
Je houd er geen 10 kilo aan over en ik denk dat het er nu al 14 zijn. Ze komen allemaal graag als ik de BBQ aansteek.
Dan haal ik het er woensdag uit. En de stukken moet op. Er komt nieuwe voorraad aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan