R
reinierschurman
Gast
Moet ik eerst met open vizier barbecuen om het een beetje krokant te bakken, en dan de kap erop zetten om hem sappig te houden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xander zei:Wat ga je maken?
reinierschurman zei:Nou bv. heerlijke voorgegaarde spareribs ,filetlapjes kip, vleesspiesjes, alles wat je kan barbecue, ben nog een leek... sorry voorlopig gewoon bereiden en dit zo mals mogelijk zonder aangebrand vlees. Dank u heren Masters! Gewoon op een Weber compact 46 cm met bolle kap!Op mijn balkonnetje met vrouw en kindje. Jullie zijn wel streng hoor naar nieuwe starters, ben gelijk misselijk, en geen zin om morgen weer te gaan beginnen.
JohnK zei:Begin waar je je comfortabel bij voelt...
Misschien eerst wat meer grillen (hamburgers, spiesjes) en als je een beetje feeling hebt met je Weber dan eens een eerste project als een lekker kippetje (bijv. een kip waar je de rug uit hebt gehaald en dan plat op de BBQ gaart met het deksel er op). Zo leer je je BBQ wat kennen en al doende kun je meer uitproberen
Niks leukers als die ontdekkingstocht (vind ik dan).
Deze deed echt zeer hoor, vizier vond ik wel leuk gevonden om er bij te gaan horen!dennis zei:Ik zou het vizier altijd dicht laten. Dan krijg je geen vliegjes in je ogen en tussen je tanden.
bakker zei:geintje moet kunnen, net hoe je garen spint