reinierschurman zei:Probeer, dan oordelen heren!
Ik denk dat de meesten hier dat wel gedaan hebben hoor!
En ik vind ze ook niet vies, maar maak ze toch liever lekker zelluf
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reinierschurman zei:Lekkere Voorgegaarde Jumbo Spareribs ( zijn echt goed, en niet duur mensen) ben ik weer verkeerd bezig?
Moet zeker verse nemen ontvliezen en dan in smeren bbq saus en 6 uur wachten tot ze gaar zijn?Nee.... no time man!
Probeer, dan oordelen heren!
tja je vraagt om hoe te garen van voorgegaard vlees :-/reinierschurman zei:. Jullie zijn wel streng hoor naar nieuwe starters, ben gelijk misselijk, en geen zin om morgen weer te gaan beginnen.
reinierschurman zei:Lekkere Voorgegaarde Jumbo Spareribs ( zijn echt goed, en niet duur mensen) ben ik weer verkeerd bezig?
Moet zeker verse nemen ontvliezen en dan in smeren bbq saus en 6 uur wachten tot ze gaar zijn?Nee.... no time man!
Probeer, dan oordelen heren!
reinierschurman zei:en dan de kap erop zetten om hem sappig te houden?
JohnK zei:Ik ben het met geheel met Casper eens... dit is geen forum voor beginners
reinierschurman zei:Zal jullie regelmatig raad plegen om zo veel mogelijk eruit te halen .Vr.Gr. Reinier
chckstrk zei:Volgens mij is ts gewoon een troll die het leuk vinden de boel eens op de kast te jagen. Aardig gelukt wel.