@Dennis
Je hebt gelijk, ik heb dat compleet verkeerd gelezen (ik doelde op dat stukje onder de kop 'Monolith').
En wanneer ik de andere link bekijk, moet ik bekennen dat ik ook nergens zie dat ze die eigen fabriek in Duitsland staat.
Samen met de bijdrage van Noskos kan ik niet anders dan toegeven dat ik er naast zit.
@Niels055, @GPT, @Ewald, @noskos, @Dennis,en ja ook @Brecht :-*
Jullie hebben gelijk, ik heb het mis, het is een Chinees.
Maar goed, zoals ik al heb aangegeven is dat voor mij geen dealbreaker.
Wat voor mij wel een mogelijke dealbreaker is, is dat zij niet kunnen toezeggen dat er over 10 jaar nog passende reserveonderdelen zijn.
Als ik iets sloop of iet het buiten de garantie begeeft, om wat voor reden dan ook, wil ik het kunnen maken.
@Niels055
Mijn budget is net zo groot als mijn geduld dat toelaat.
Als mijn geduld vindt dat ik eind dit jaar een bbq moet gaan halen is mijn budget ongeveer 1000?.
Als mijn geduld vindt dat ik nog wel even kan wachten dan groeit mijn budget mee
Ik wil zelf graag een tafel bouwen (Ik schat zo'n 400?).
Dus mijn geduld zou het dan tot ergens tussen de 1300? en 1800? moeten volhouden.
@Noskos
Dat is een flink stuk ijzer.
Als je er een gaatje in boort, staafje erin steekt en vastmaakt op een stukje notenhout, dan heb je een uniek stukje kunst in huis.
Dus ter conclusie;
Hoewel ik hem nog steeds prachtig vind, en de kennis van noskos er tevreden over is, ben ik er niet meer zo zeker over.
Ik kijk dus nog op m'n gemakje verder.
Iedereen, ook jij Brecht
, bedankt voor jullie bijdragen!