Tada:Oh jee, waarom kom ik dit tegen…. Ik ben bang dat deze volgend jaar op mijn keukenblad moeten staan.
Vandaag verjaard en van vrouwlief gekregen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tada:Oh jee, waarom kom ik dit tegen…. Ik ben bang dat deze volgend jaar op mijn keukenblad moeten staan.
de molens voelen fantastisch aan in de hand, nu nog daadwerkelijk gebruiken. Moest wel gniffelen om het “zout is heel corrosief en daarom is de pepermolen hier niet voor geschikt” om vervolgens een neem ik aan gelijkwaardige molen specifiek voor zout te hebben. Of er moet een coating op zitten die ik nog niet zie.Peper en zout inderdaad. Ik moet zeggen dat ik vooral van de zoutmolen een wow effect had![]()
Gefeliciteerd! Echt top molens!de molens voelen fantastisch aan in de hand, nu nog daadwerkelijk gebruiken. Moest wel gniffelen om het “zout is heel corrosief en daarom is de pepermolen hier niet voor geschikt” om vervolgens een neem ik aan gelijkwaardige molen specifiek voor zout te hebben. Of er moet een coating op zitten die ik nog niet zie.
RVS en zout zijn geen vriendjes, RVS wordt snel weggevreten door zout.Gefeliciteerd! Echt top molens!
Ik dacht gelezen te hebben dat de zoutmolen bestaat uit keramische maalplaten ipv rvs.