Tada:Oh jee, waarom kom ik dit tegen…. Ik ben bang dat deze volgend jaar op mijn keukenblad moeten staan.
Vandaag verjaard en van vrouwlief gekregen!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tada:Oh jee, waarom kom ik dit tegen…. Ik ben bang dat deze volgend jaar op mijn keukenblad moeten staan.
de molens voelen fantastisch aan in de hand, nu nog daadwerkelijk gebruiken. Moest wel gniffelen om het “zout is heel corrosief en daarom is de pepermolen hier niet voor geschikt” om vervolgens een neem ik aan gelijkwaardige molen specifiek voor zout te hebben. Of er moet een coating op zitten die ik nog niet zie.Peper en zout inderdaad. Ik moet zeggen dat ik vooral van de zoutmolen een wow effect had![]()
Gefeliciteerd! Echt top molens!de molens voelen fantastisch aan in de hand, nu nog daadwerkelijk gebruiken. Moest wel gniffelen om het “zout is heel corrosief en daarom is de pepermolen hier niet voor geschikt” om vervolgens een neem ik aan gelijkwaardige molen specifiek voor zout te hebben. Of er moet een coating op zitten die ik nog niet zie.
RVS en zout zijn geen vriendjes, RVS wordt snel weggevreten door zout.Gefeliciteerd! Echt top molens!
Ik dacht gelezen te hebben dat de zoutmolen bestaat uit keramische maalplaten ipv rvs.
Heb deze pepermolen nu een jaar in gebruik en ik heb de o-ring die was gesneuveld nooit meer vervangen. Ik merk nog steeds niets aan de molen dus ik denk dat ik het gewoon zo laat. Ik heb de ‘nieuwe’ molen die was opgestuurd na contact met Hexclad i.h.k.v. garantie voor het gesneuvelde o-ringetje toch nog in de kast liggen als back-up.Kleine update over de molen!
Een paar weken geleden viel me op dat er een rubbertje was gesneuveld onder de schroef van de verstelknop.
Bekijk bijlage 71442
Ik merk helemaal niets aan de molen zelf. Draait zoals ik gewend ben, verstellen zonder enig probleem, nog altijd zeer soepel en fijn in het gebruik. Toch even aan de hand van de officiële (de)montage gids van Hexclad even het schroefje verwijderd om de bron van het o-ringetje te vinden. Deze zat inderdaad net onder de kop van de schroef.
Ik heb even een mailtje gestuurd naar Hexclad met de vraag of dit kwaad kon en of ik een nieuwe o-ring of schroef nodig had. Prompt diezelfde dag reactie dat ze het gingen oppakken onder de “Life time warranty” met als uitkomst dat Hexclad een geheel nieuwe molen heeft opgestuurd!
Ergens wel balen/zuur dat zo’n molen op enkele maanden dagelijks gebruik dit defect laat zien, anderszijds is het echt heel netjes opgepakt door Hexclad als je het mij vraagt.
Ik ben nog altijd heel tevreden met de molen en blijf op deze manier trouw gebruiker.![]()
Marktplaats… ik begrijp dat dat ergens steekt vanwege garantie e.d., maar zo is het dood kapitaal.Heb deze pepermolen nu een jaar in gebruik en ik heb de o-ring die was gesneuveld nooit meer vervangen. Ik merk nog steeds niets aan de molen dus ik denk dat ik het gewoon zo laat. Ik heb de ‘nieuwe’ molen die was opgestuurd na contact met Hexclad i.h.k.v. garantie voor het gesneuvelde o-ringetje toch nog in de kast liggen als back-up.
Heeft er iemand nog suggesties voor wat ik in de derde molen kan doen? Deze staat nu in de kast te wachten op een taakje. Witte peper of toch iets anders?De zoutmolen is inmiddels al van de partij.
![]()