Beef en Steak

Hexmill Pepper Grinder - A game changer

Mooie molen! Dat zijn de leuke cadeau's. The Pepper Canon kende ik, maar deze nog niet. Bedankt voor de tip

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Tja, wat moet ik zeggen.. Ook ik was jarig en erg dankbaar 😄

IMG-20240618-WA0002.jpg

Boormachine er op zetten..
Dat is ook mijn oplossing voor grotere hoeveelheden. Even de makita accumachine op de Peugot peper molen

Peper en zout inderdaad. Ik moet zeggen dat ik vooral van de zoutmolen een wow effect had 😂

Even een bump,
Ik/wij hebben de Hexclad Pepermolen nu enkele maanden in gebruik.
@Nicon, bedankt voor deze zeer goede tip, wat een wereld pepermolen.
Beste die ik ooit heb gehad zelfs de betrouwbare Peugeot handmolens die ik heb gehad kunnen hier niet tegenop.
Ook in het verleden elektrische pepermolens gehad van verschillende merken waaronder ook Peugeot maar die werkten allen zeer matig,
duurde heel lang totdat je een normale hoeveelheid peper had gemalen (traag dus) en ze gingen vrij snel kapot.

Even een bump,
Ik/wij hebben de Hexclad Pepermolen nu enkele maanden in gebruik.
@Nicon, bedankt voor deze zeer goede tip, wat een wereld pepermolen.
Beste die ik ooit heb gehad zelfs de betrouwbare Peugeot handmolens die ik heb gehad kunnen hier niet tegenop.
Ook in het verleden elektrische pepermolens gehad van verschillende merken waaronder ook Peugeot maar die werkten allen zeer matig,
duurde heel lang totdat je een normale hoeveelheid peper had gemalen (traag dus) en ze gingen vrij snel kapot.
Ik ben er ook nog altijd zeer tevreden mee! Zoek nog dagelijks naar een excuus om de molen te gebruiken.😇

Superocean heritage of navtimer? 😉

Oh jee, waarom kom ik dit tegen…. Ik ben bang dat deze volgend jaar op mijn keukenblad moeten staan.

Kleine update over de molen!

Een paar weken geleden viel me op dat er een rubbertje was gesneuveld onder de schroef van de verstelknop.
IMG_9446.jpeg

Ik merk helemaal niets aan de molen zelf. Draait zoals ik gewend ben, verstellen zonder enig probleem, nog altijd zeer soepel en fijn in het gebruik. Toch even aan de hand van de officiële (de)montage gids van Hexclad even het schroefje verwijderd om de bron van het o-ringetje te vinden. Deze zat inderdaad net onder de kop van de schroef.

Ik heb even een mailtje gestuurd naar Hexclad met de vraag of dit kwaad kon en of ik een nieuwe o-ring of schroef nodig had. Prompt diezelfde dag reactie dat ze het gingen oppakken onder de “Life time warranty” met als uitkomst dat Hexclad een geheel nieuwe molen heeft opgestuurd!

Ergens wel balen/zuur dat zo’n molen op enkele maanden dagelijks gebruik dit defect laat zien, anderszijds is het echt heel netjes opgepakt door Hexclad als je het mij vraagt.

Ik ben nog altijd heel tevreden met de molen en blijf op deze manier trouw gebruiker.😊

Kleine update over de molen!

Een paar weken geleden viel me op dat er een rubbertje was gesneuveld onder de schroef van de verstelknop.
Bekijk bijlage 71442

Ik merk helemaal niets aan de molen zelf. Draait zoals ik gewend ben, verstellen zonder enig probleem, nog altijd zeer soepel en fijn in het gebruik. Toch even aan de hand van de officiële (de)montage gids van Hexclad even het schroefje verwijderd om de bron van het o-ringetje te vinden. Deze zat inderdaad net onder de kop van de schroef.

Ik heb even een mailtje gestuurd naar Hexclad met de vraag of dit kwaad kon en of ik een nieuwe o-ring of schroef nodig had. Prompt diezelfde dag reactie dat ze het gingen oppakken onder de “Life time warranty” met als uitkomst dat Hexclad een geheel nieuwe molen heeft opgestuurd!

Ergens wel balen/zuur dat zo’n molen op enkele maanden dagelijks gebruik dit defect laat zien, anderszijds is het echt heel netjes opgepakt door Hexclad als je het mij vraagt.

Ik ben nog altijd heel tevreden met de molen en blijf op deze manier trouw gebruiker.😊
wat een super service! Uiteraard wat je mag verwachten van een dergelijk prijzig product!
Dan de oer-Hollandse vraag: mag je de oude houden? Dan heb je er 2 🥸

Prima service.
Kan me ook voorstellen dat je gewoon een nieuw rubbertje zou krijgen :D

Prima service.
Kan me ook voorstellen dat je gewoon een nieuw rubbertje zou krijgen :D
Ja, dat had ik ook meer dan prima gevonden, of nieuwe schroef als het o-ringetje los niet ging. Ik ga nu kijken of ik zelf nog ergens een passend o-ringetje kan vinden ter vervanging. Het zit er niet voor niets denk ik dan maar…

Terug
Bovenaan Onderaan