Beef en Steak

Hexmill Pepper Grinder - A game changer

Mooie molen! Dat zijn de leuke cadeau's. The Pepper Canon kende ik, maar deze nog niet. Bedankt voor de tip

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Tja, wat moet ik zeggen.. Ook ik was jarig en erg dankbaar 😄

IMG-20240618-WA0002.jpg
 
Boormachine er op zetten..
Dat is ook mijn oplossing voor grotere hoeveelheden. Even de makita accumachine op de Peugot peper molen
 
Peper en zout inderdaad. Ik moet zeggen dat ik vooral van de zoutmolen een wow effect had 😂
 
Even een bump,
Ik/wij hebben de Hexclad Pepermolen nu enkele maanden in gebruik.
@Nicon, bedankt voor deze zeer goede tip, wat een wereld pepermolen.
Beste die ik ooit heb gehad zelfs de betrouwbare Peugeot handmolens die ik heb gehad kunnen hier niet tegenop.
Ook in het verleden elektrische pepermolens gehad van verschillende merken waaronder ook Peugeot maar die werkten allen zeer matig,
duurde heel lang totdat je een normale hoeveelheid peper had gemalen (traag dus) en ze gingen vrij snel kapot.
 
Even een bump,
Ik/wij hebben de Hexclad Pepermolen nu enkele maanden in gebruik.
@Nicon, bedankt voor deze zeer goede tip, wat een wereld pepermolen.
Beste die ik ooit heb gehad zelfs de betrouwbare Peugeot handmolens die ik heb gehad kunnen hier niet tegenop.
Ook in het verleden elektrische pepermolens gehad van verschillende merken waaronder ook Peugeot maar die werkten allen zeer matig,
duurde heel lang totdat je een normale hoeveelheid peper had gemalen (traag dus) en ze gingen vrij snel kapot.
Ik ben er ook nog altijd zeer tevreden mee! Zoek nog dagelijks naar een excuus om de molen te gebruiken.😇
 
Oh jee, waarom kom ik dit tegen…. Ik ben bang dat deze volgend jaar op mijn keukenblad moeten staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan