BasBQ
Beef en Steak

Het is een pracht ding die WGA

 

Smokie.

Pitmaster
Berichten
602
Even hot & fast. Kleine moeite en veel plezier met de WGA. Deze keer hadden we hamburgers van rundvlees. Gekruid met peper en zout, paprikapoeder en een scheut currysaus. Gemeng met een uitje, eitje en een beschuit. Daarvan heb ik 4 burgers gemaakt van elk 150 gram. Geroosterde broodjes, gefruite uitjes, rucolasla, spek, augurkjes, cheddarkaas, en hamburgersaus (vlgs recept Noskos smashburgers).

IMG-20220701-WA0006.jpg


IMG-20220701-WA0005.jpg


IMG-20220701-WA0004.jpg
 
Heerlijk.. met de topictitel ben ik het helemaal eens.
 
Dat zijn prachtige burgers!
Krijg er helemaal zin in.
 
Dat ziet er lekker uit. Kan je zo serveren in een restautant.
Als de puber in het gezin zegt dat de Mc wel kan inpakken dan zijn ze vast goed gelukt.
 
Nu wil ik ook een wga 🥰
Wat mij betreft een hele mooie aankoop. Simpel, kost geen drol, je kunt er heel veel,kanten mee op en zeer zuinig qua brandstof. Ontdaan van alle luxe maar met een klein beetje aanpassen geschikt voor 4 personen en je hebt dan ook nog een directe en indirecte zone.
 
Lijkt me inderdaad ook een heel handig ding! En zeker heerlijke burgers zo te zien
 
Heerlijke burgers 👌🏻,
Heb vele soorten Q's gehad maar de wga is samen met de kamado nr 1 , en wat een prijs verschil tussen beiden en even veel plezier 😅
 
Dat ziet er inderdaad heel smakelijk uit! Lekker hoor
 
Heerlijke burgers 👌🏻,
Heb vele soorten Q's gehad maar de wga is samen met de kamado nr 1 , en wat een prijs verschil tussen beiden en even veel plezier 😅
De Kamado is superieur, zonder meer maar voor €75 is deze WGA zoveel fun. Echt leuk speelgoed met uitstekende resultaten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Toppie! En dan lees ik dit en denk… tja, waarom gebruik ik hem zo weinig. Vast omdat die in de schuur staat ipv naast de eitjes.
 
Mooie burgers, hoor. Die zou ik ook wel gelust hebben.
Zo'n WGA is een prachtapparaat. En ook zo handig tijdens vakanties, Picnic en voor erbij.
 
Hier mag je me al-tijd voor wakker maken.
Geweldig. Hoe kleiner de bbq, hoe grootser de smaak ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan