Beef en Steak

Het Grill Guru draadje

Het telefoonnummer van Grill Guru Nederland is 023-2052254. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.

Je kunt ook contact opnemen via hun contactformulier op grillguru.com/contact

Het postadres van Grill Guru is:
Suikersilo-West 2-3-4, 1165 MP Halfweg.

Mijn grill guru large uit 2018 had een zelfde gebroken firebox. Ik heb dit opgelost voor €6.50 :)

Slangklem

Na contact met GG heb ik een offerte van GG gekregen voor een nieuwe firebox a €150,-
Gebruik mijn GG weer zonder problemen minimaal 2x per week het jaar rond.

Zojuist de charcoal basket binnen gekregen, uitstekende service weer vanuit gg! Hopen dat het mandje het geld waard is😜

Vandaag telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerker van Grill Guru Nederland. Uitgelegd dat ik acht dagen geleden - via de website / contactpagina een vraag heb ingediend met foto's en aankoopnota, met het verzoek om een vervangende Fire box te organiseren. De garantie op een Fire box is 2 jaar, mijn Grill Guru large heb ik gekocht in 2020, dus ik ga ervan uit dat ik deze zal moeten kopen. Ik wil de nieuwe gesegmenteerde Fire box met elementen, zoals die geleverd worden op Grill Guru Large modellen van 2022 en later. Mij is verzocht om geduld te hebben, en te wachten totdat de aanvraag in behandeling is genomen, waarna ik - als alles goed gaat - een offerte ga krijgen. Het is heel erg druk en de wachttijd voor service aanvragen loopt op. Geen idee hoe die service organisatie eruit ziet. Zo ingewikkeld kan het niet zijn, zou je zeggen. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Reden dat ik dit post overigens is de gedachte dat leden, die net al ik hun Fire box willen vervangen, iets aan deze informatie hebben. Wordt vervolgd...

Laatst bewerkt:
. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Reden dat ik dit post overigens is de gedachte dat leden, die net al ik hun Fire box willen vervangen, iets aan deze informatie hebben. Wordt vervolgd...
Dit soort naslagwerk is altijd nuttig dus vooral blijven doen! Kan ook helpen met beslissingsvorming voor nog oriënterende mensen.

Vandaag telefonisch contact gehad met een vriendelijke medewerker van Grill Guru Nederland. Uitgelegd dat ik acht dagen geleden - via de website / contactpagina een vraag heb ingediend met foto's en aankoopnota, met het verzoek om een vervangende Fire box te organiseren. De garantie op een Fire box is 2 jaar, mijn Grill Guru large heb ik gekocht in 2020, dus ik ga ervan uit dat ik deze zal moeten kopen. Ik wil de nieuwe gesegmenteerde Fire box met elementen, zoals die geleverd worden op Grill Guru Large modellen van 2022 en later. Mij is verzocht om geduld te hebben, en te wachten totdat de aanvraag in behandeling is genomen, waarna ik - als alles goed gaat - een offerte ga krijgen. Het is heel erg druk en de wachttijd voor service aanvragen loopt op. Geen idee hoe die service organisatie eruit ziet. Zo ingewikkeld kan het niet zijn, zou je zeggen. Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Reden dat ik dit post overigens is de gedachte dat leden, die net al ik hun Fire box willen vervangen, iets aan deze informatie hebben. Wordt vervolgd...
Zelf heb ik dit probleem ook gehad. Eerste gescheurde box in de garantie na 3 maanden. De 2e gescheurde na net 2 jaar. Helaas was er geen coulance bij. Ik denk dat wanneer je een zaagsnede zou maken met de slijptol van onder tot boven dat de box helemaal miet meer scheurt. Het probleem is dat er spanning in komt door het uitzetten. Bij mij zit de scheur nog netjes tegen elkaar aan dus ik blijf hem lekker zo gebruiken. Succes met de afhandeling!

Ondertussen de offerte gekregen en 161 euro overgemaakt. De Firebox wordt opgestuurd. Het gaat om de uit keramische elementen bestaande model zoals in de Grill Guru large wordt geleverd sinds 2022. Ik laat weten wanneer hij afgeleverd is. Nu nog een charcoal basket op de kop zien te tikken, voor een betaalbaar prijsje. Hou me aanbevolen voor tips.

Ik heb na jaren op een Weber te hebben gebbq't vandaag een Grill Guru besteld! Over een weekje is hij er, kan ik mooi nog even ruimte maken onder de overkapping

Ik zit ook te twijfelen om een Grill Guru L aan te schaffen, is het een aanrader of toch beter meer geld stuk slaan op een Joe Classic? Bij Hornbach is volgens mij een goede aanbieding.

Hier een gebruiker van de grill guru sinds 2017. Ik ben er heel tevreden over.
Zou ik opnieuw dit merk kopen, waarschijnlijk wel. Het design is was leuk, de kwaliteit is er en zoals ik nu verwacht kan ik deze nog jaren gebruiken.
IMG_20170303_114504.jpg

Ik zag gisteren in de plaatselijke horta (België) de Barbecook Kamal en die ziet er ook mooi uit, scherp geprijsd.

Dank voor het meedenken. Alternatieve schalen zijn mogelijk het plan B. Plan A is om de jnmiddels uit keramische elementen opgebouwde vuurschaal te bemachtigen, de versie zoals deze anno 2025 wordt geleverd in de Grill Guru Large. Hoe kom ik telefonisch in contact met Grill Guru in Nederland???
Probeer het eens via Hornbach, die verkopen Grill Guru en hebben een goede service

Ik zit ook te twijfelen om een Grill Guru L aan te schaffen, is het een aanrader of toch beter meer geld stuk slaan op een Joe Classic? Bij Hornbach is volgens mij een goede aanbieding.
Persoonlijk vind ik het fliprooster als syteem wat minder. Dan vervang je de binnenste cirkel van het rooster door bijvoorbeeld een gietijzer rooster.
Werk dan liever met halve manen zoals andere systemen, maar het blijft een persoonlijke voorkeur.

Terug
Bovenaan Onderaan