BasBQ
Beef en Steak

Herkent iemand dit stukje vlees??? HELP

 
 
 

Bucari007

Stoker
Berichten
286
Ik haalde vandaag wat onder uit de vriezer en de tekst van het vacuümzakje was eraf. Ik heb werkelijk geen idee wat dit is?? Help
Ben bang dat ik straks riblappen als steaks sta weg te kauwen
5c53fd8cf97f1d1363e0f09819c95aed.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Ik heb geen idee wat het is, maar anders snijd je er een stukje af, bak je dat even snel mooi rosé in de pan en proef je of het mals is

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ik heb geen idee wat het is, maar anders snijd je er een stukje af, bak je dat even snel mooi rosé in de pan en proef je of het mals is

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Toevallig net even gedaan. Taaie bende
8ebd8e89521352ae38b31c045c55994f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Heeft wel wat weg van riblappen
Haha...ja daar was ik zelf ook al bang voor! Dacht dat ik alles in een stuk haf opgemaakt aan pulled beef, maar waarschijnlijk toch 2 stukken apart gehouden. Geen steaks vandaag dus! Haha..

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
Gewoon wat harder kauwen dan hè, je zelf niet laten kennen hoor.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Vandaag low en slow op de Q en morgen zijn ze boterzacht..... dat wel maar voor vanavond word het een pizza'tje bestellen ;)👊
 
Al een paar keer riblappen als steaks gebakken. Is goed te doen, mits je het vlees in kleine stukjes eet.
 
Al een paar keer riblappen als steaks gebakken. Is goed te doen, mits je het vlees in kleine stukjes eet.
Heb het inderdaad geprobeerd, maar nee...mijn brein verwacht wat anders en kan dit niet wegkrijgen. Gelukkig had ik ook nog ribfingers uitgelegd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 
lekker roken low & slow en dan uit elkaar trekken
een broodje pulled beef is ook lekker
 
Heb je je brein mooi gefopt haha

Je zal dit draadje straks ergens anders terug vinden denk ik, is verkeerd geplaatst hier 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan