Beef en Steak

HEL! Worst met de foodprocessor

Ik heb een verticale. Minder ruimte op het aanrecht. Voordeel is misschien bij horizontaal dat er niet zo'n grote knik in zit die veel worst in zich heeft. Maar heb eigenlijk niet goed vergeleken....

Ik las ook ergens dat je met een verticale lekkerder voor het apparaat staat tijdens het vullen.
Bij horizontaal zit de slinger en de vulpijp in de breedte en stuk uit elkaar en krijg je de neiging om meer achter het apparaat te staan.

Die bocht is inderdaad een nadeel van de verticale maar met een paar boterhammetjes schijn je dat op te lossen.

Jaakke zei:
Die bocht is inderdaad een nadeel van de verticale maar met een paar boterhammetjes schijn je dat op te lossen.
Brood minimaliseert het verlies idd. Daarna peuter je de worst verder los en bak je er een klein burgertje van

Boterhammen lijkt me meer iets om je Porkert leeg te duwen...

Stopper is vandaag binnen gekomen. Gelijk maar even een kilo varkens grillworst gemaakt :)
Heb morgen nog een kilo braadworst op de planning staan.

Die bocht onderin en vulpijp blijft inderdaad wel flink wat vlees in zitten.
Met 2 boterhammen heb je die bocht wel leeg maar die pijp niet dus heb daar wel even mee lopen klungelen.

Ben ook wel van mening dat een kilo wel wat weinig is voor al die afwas die je er aan over houdt.
Denk dat ik bij een volgende run grillworsten wel een kilo of 3 maak.

Jaakke zei:
Die bocht onderin en vulpijp blijft inderdaad wel flink wat vlees in zitten.
Met 2 boterhammen heb je die bocht wel leeg maar die pijp niet dus heb daar wel even mee lopen klungelen.

Ik heb een camping mes met een ronde achterkant en die laste precies

Terug
Bovenaan Onderaan