Lieve BBQ Vrienden!
Vriend Sander koos een leuk nieuw onderwerpje voor ons maandelijkse hoogtepunt en het toeval wil dat ik net gisteren en vandaag oefensessies had gepland voor in aantocht zijnde culinaire avonturen... ik ga weer wat kamado-kook-workshops geven voor kleine gezelschappen. Daar hoort een zalig toetje bij en dat maakte ik vandaag voor het eerst. Vanochtend las ik dat Fruit het nieuwe onderwerp was, dus daar gaan we!
Lekkere zoete en rijpe ananas van Del Monte van de Groente Juwelier hier in het dorp op zaterdag. Op zich al zalig, maar even gemarineerd in Licor 43 en dan grillen en aflakken met dat zoetige drankje is De Bom!
Eitje aan en gaan!
Van Hugo de Desembakker kwam deze zalige focaccia met zwarte olijven. Vers zalig maar de volgende dag even toasten in de BBQ... Happy Days!
Voor de lunch mocht daar alvast een lekker biertje bij:
We waren allemaal lekker aan het chillen in de tuin vandaag. Top Dagje!
Loes genoot er ook weer van!
Lekkere zoete aardappel voor bij de Flat Iron Steak:
En een mooi biertje erbij:
Erg lekker die Witte Lupulus met koriander en citrusschil... fris en toch een mooi bittertje!
Prachtig Uruguayaans Graan gevoerd rund. Hele mooie smaak.
Daar dronken we deze prachtige rode rakker bij:
Toen mocht ik het toetje opbouwen...
En aftoppen met verse munt en poedersuiker!
Het was echt zalig... ik had de bodem besmeert met mascarpone waarin ik wat Bourbon Vanille extract had verwerkt.
Echt heel lekker!
Dit is een blijvertje op het menu!
Dank voor de mooie challenge Sandermannetje!
Liefs
Vriend Sander koos een leuk nieuw onderwerpje voor ons maandelijkse hoogtepunt en het toeval wil dat ik net gisteren en vandaag oefensessies had gepland voor in aantocht zijnde culinaire avonturen... ik ga weer wat kamado-kook-workshops geven voor kleine gezelschappen. Daar hoort een zalig toetje bij en dat maakte ik vandaag voor het eerst. Vanochtend las ik dat Fruit het nieuwe onderwerp was, dus daar gaan we!
Lekkere zoete en rijpe ananas van Del Monte van de Groente Juwelier hier in het dorp op zaterdag. Op zich al zalig, maar even gemarineerd in Licor 43 en dan grillen en aflakken met dat zoetige drankje is De Bom!
Eitje aan en gaan!
Van Hugo de Desembakker kwam deze zalige focaccia met zwarte olijven. Vers zalig maar de volgende dag even toasten in de BBQ... Happy Days!
Voor de lunch mocht daar alvast een lekker biertje bij:
We waren allemaal lekker aan het chillen in de tuin vandaag. Top Dagje!
Loes genoot er ook weer van!
Lekkere zoete aardappel voor bij de Flat Iron Steak:
En een mooi biertje erbij:
Erg lekker die Witte Lupulus met koriander en citrusschil... fris en toch een mooi bittertje!
Prachtig Uruguayaans Graan gevoerd rund. Hele mooie smaak.
Daar dronken we deze prachtige rode rakker bij:
Toen mocht ik het toetje opbouwen...
En aftoppen met verse munt en poedersuiker!
Het was echt zalig... ik had de bodem besmeert met mascarpone waarin ik wat Bourbon Vanille extract had verwerkt.
Echt heel lekker!
Dit is een blijvertje op het menu!
Dank voor de mooie challenge Sandermannetje!
Liefs