Dat is het zeker!Dat is toch ook Quality time?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het zeker!Dat is toch ook Quality time?
En als je hem dan weer aan hebt denk je: dit ga ik heeeeeel binnenkort weer doen!!!Ziet er weer top uit Sabine. Ga me ook maar weereens aan wat ribben wagen. En dat broodje de dag erna ziet er zeker niet verkeerd uit. Herkenbaar trouwens : bbq tijdgebrek door van alles en nog wat. Maar als het moment dan daar is en dit is de uitkomst….Goed bezig zo!
Zeker een aanrader om ook te proberen! Ze komen beiden uit het eerste boek van Jord Althuizen: Smokey Goodness. De rub is de Piggy mix op bladzijde 27 en de saus is de Smokey's originaliteit bbq-saus op bladzijde 28. Heb je het boek nog niet, dan zeker aanschaffen! Staan heerlijke recepten in en de foto's uit het boek zijn een plaatje.Kerel… wat een feest! En de bbq lekker vol
ben ik even benieuwd naar:
- de rub van Jord
- en je home made saus
ga het graag eens copy/pasten
Aaaaah zeg ik kerel sorry mevrouwZeker een aanrader om ook te proberen! Ze komen beiden uit het eerste boek van Jord Althuizen: Smokey Goodness. De rub is de Piggy mix op bladzijde 27 en de saus is de Smokey's originaliteit bbq-saus op bladzijde 28. Heb je het boek nog niet, dan zeker aanschaffen! Staan heerlijke recepten in en de foto's uit het boek zijn een plaatje.
Hahaha! Één van de weinige vrouwen hier op het forum. Maar voel mij hier goed thuis!Aaaaah zeg ik kerel sorry mevrouw
In het draadje van mn pulled pork van vorig weekend staan de recepten van Jord z’n saus en rubKerel… wat een feest! En de bbq lekker vol
ben ik even benieuwd naar:
- de rub van Jord
- en je home made saus
ga het graag eens copy/pasten