BasBQ
Beef en Steak

Heerlijke spareribs en daarna.... Pulled sparerib :)

Ziet er weer top uit Sabine. Ga me ook maar weereens aan wat ribben wagen. En dat broodje de dag erna ziet er zeker niet verkeerd uit. Herkenbaar trouwens : bbq tijdgebrek door van alles en nog wat. Maar als het moment dan daar is en dit is de uitkomst….Goed bezig zo!
 
Ziet er weer top uit Sabine. Ga me ook maar weereens aan wat ribben wagen. En dat broodje de dag erna ziet er zeker niet verkeerd uit. Herkenbaar trouwens : bbq tijdgebrek door van alles en nog wat. Maar als het moment dan daar is en dit is de uitkomst….Goed bezig zo!
En als je hem dan weer aan hebt denk je: dit ga ik heeeeeel binnenkort weer doen!!!
 
Kerel… wat een feest! En de bbq lekker vol :)

ben ik even benieuwd naar:
- de rub van Jord
- en je home made saus

ga het graag eens copy/pasten 👍🏻
 
Kerel… wat een feest! En de bbq lekker vol :)

ben ik even benieuwd naar:
- de rub van Jord
- en je home made saus

ga het graag eens copy/pasten 👍🏻
Zeker een aanrader om ook te proberen! Ze komen beiden uit het eerste boek van Jord Althuizen: Smokey Goodness. De rub is de Piggy mix op bladzijde 27 en de saus is de Smokey's originaliteit bbq-saus op bladzijde 28. Heb je het boek nog niet, dan zeker aanschaffen! Staan heerlijke recepten in en de foto's uit het boek zijn een plaatje.
 
Zeker een aanrader om ook te proberen! Ze komen beiden uit het eerste boek van Jord Althuizen: Smokey Goodness. De rub is de Piggy mix op bladzijde 27 en de saus is de Smokey's originaliteit bbq-saus op bladzijde 28. Heb je het boek nog niet, dan zeker aanschaffen! Staan heerlijke recepten in en de foto's uit het boek zijn een plaatje.
Aaaaah zeg ik kerel 🙄 sorry mevrouw 🙃
 
Kerel… wat een feest! En de bbq lekker vol :)

ben ik even benieuwd naar:
- de rub van Jord
- en je home made saus

ga het graag eens copy/pasten 👍🏻
In het draadje van mn pulled pork van vorig weekend staan de recepten van Jord z’n saus en rub :)
 
😋 😋
@1012sabine1985 . Dit ziet er lekker uit. Wist niet dat je zoveel ribbies op een W57 kon laden.
En een beetje "left over" smaakt de andere dag extra lekker.
 
Beetje late reactie ,maar best gelopen met die ribben ,krijg hier altijd zo,n trek van .

Groet Peter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan