Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was 2 kilo rundergehakt .Brecht zei:grote hoop ballen zeg. Mooi systeem om een raised grid te maken.
outwell zei:Het was 2 kilo rundergehakt .Brecht zei:grote hoop ballen zeg. Mooi systeem om een raised grid te maken.
De verhogers heb ik zelf gemaakt op mijn werk.
Niet zo heel moeilijk om te maken.
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) met Tapatalk
Voor een verjaardagsfeestje van mijn oudste dochter.KamadoNovice zei:Genoeg voor bij het schaatsen kijken? Of een feestje? Lekker hoor
Ze zijn gemaakt van RVS 304 rond 20 . Aan het uiteinde een RVS draadeindje erin verwerkt.Richard zei:outwell zei:Het was 2 kilo rundergehakt .Brecht zei:grote hoop ballen zeg. Mooi systeem om een raised grid te maken.
Hoi,
Hoe heb het gemaakt? Ik zoek nog een manier voor in mijn UDS.
Groetjes RJ
outwell zei:Ze zijn gemaakt van RVS 304 rond 20 . Aan het uiteinde een RVS draadeindje erin verwerkt.Richard zei:outwell zei:Het was 2 kilo rundergehakt .Brecht zei:grote hoop ballen zeg. Mooi systeem om een raised grid te maken.
Hoi,
Groetjes RJ
Een RVS ringetje en vleugelmoeren.![]()
KloptRichard zei:outwell zei:Ze zijn gemaakt van RVS 304 rond 20 . Aan het uiteinde een RVS draadeindje erin verwerkt.Richard zei:outwell zei:Het was 2 kilo rundergehakt .Brecht zei:grote hoop ballen zeg. Mooi systeem om een raised grid te maken.
Hoi,
Groetjes RJ
Een RVS ringetje en vleugelmoeren.![]()
Ok dank, dus hij zit vast aan het bovenste rooster en staat los op de onderste begrijp ik.
Dank nog maals.
Gr RJ