BasBQ
Beef en Steak

Heel klein Pulled Porkje

 
 
 

Titaan

Vuurmaker
Berichten
66

Een stukje procureur van ca 500 gram om mee te beginnen samen met de gebruikte ingredi?nten.


Na ca 24 uur is de marinade er voldoende doorheen getrokken om te kunnen beginnen.


Na ca 70 minuten een kerntemperatuur van 50 graden bereikt.


Na 5 1/2 uur ingepakt in alufolie en doorgewarmd tot een kerntemperatuur van 88-90 graden.


Daarna met twee vorken uit elkaar getrokken en meteen warm geproefd.
Het smaakt niet slecht, denk ik, want het is echt de eerste keer dat ik Pulled Pork eet.


Daarna af laten koelen en de dag erna lekker opgegeten.
Volgende keer ga ik het met een groter stuk proberen.

Gr.
Theo
 
Ceriel zei:
Lekker hoor, klein stickertje verdiend!
Waarom af laten koelen?

Gewoon warm met een broodje.
Heerlijk!!!

Ziet er goed uit. Gefeliciteerd.

PS
Volgende keer een paar kilo. Dan kan je even vooruit  :D
 
ziet er lekker uit, gefeliciteerd.

Hierbij komt bij mij echter wel een vraagje op, ik ben van plan dit binnenkort ook te proberen, maar meestal maak je inderdaad een groter stuk klaar, wanneer dat niet in ??n keer opgaat, kun je de rest dan invriezen, en hoe warm je dat dan de volgende keer op. (@Titaan, excuses voor het kapen van je draadje)
 
wat een schattig PPtje ;)

@MidVe: in een bakje met een beetje vloeistof in de magentron, ik gebruik cola als vloeistof

maar ik denk dat bier of andere frisdrank ook zou kunnen, nog nooit geprobeerd. heb wel een keer met een stoomoventje het opgewarmd en dat was ook goed, toen dus alleen water als vloeistof

 
Vind 'm leuk! Vooral dat de thermometer niet onderdoet bijna voor het vlees! Maar hij ziet er erg mooi uit hoor!!

gefeliciteerd met stickertje!

 
Lekker, gefeliciteerd met je Knorretje.
 
mooi hoor, klein maar dapper, gefeliciteerd met je knor
 
Erg lekker.
Het enige jammere aan een klein PP is,dat hij zoooo snel op is  :D
 
Ach... wat een schatje!
 
Meer is altijd beter ;) gefeliciteerd met je knor
 
Terug
Bovenaan Onderaan